Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Rüeger, Brian | - |
dc.contributor.author | Berger, Verena | - |
dc.date.accessioned | 2019-03-13T13:03:34Z | - |
dc.date.available | 2019-03-13T13:03:34Z | - |
dc.date.issued | 2009 | - |
dc.identifier.uri | https://digitalcollection.zhaw.ch/handle/11475/16001 | - |
dc.language.iso | de | de_CH |
dc.publisher | Kömedia | de_CH |
dc.relation.ispartof | Marketing- und Beziehungsmanagement | de_CH |
dc.relation.ispartofseries | Marketingtrends | de_CH |
dc.rights | Licence according to publishing contract | de_CH |
dc.subject | CRM | de_CH |
dc.subject.ddc | 658.8: Marketingmanagement | de_CH |
dc.title | Swiss CRM 2009 : Management von Daten oder von Emotionen | de_CH |
dc.type | Buchbeitrag | de_CH |
dcterms.type | Text | de_CH |
zhaw.departement | School of Management and Law | de_CH |
zhaw.organisationalunit | Institut für Marketing Management (IMM) | de_CH |
zhaw.publisher.place | St.Gallen | de_CH |
zhaw.funding.eu | No | de_CH |
zhaw.originated.zhaw | Yes | de_CH |
zhaw.publication.status | publishedVersion | de_CH |
zhaw.series.number | 09 | de_CH |
zhaw.publication.review | Not specified | de_CH |
Appears in collections: | Publikationen School of Management and Law |
Files in This Item:
There are no files associated with this item.
Show simple item record
Rüeger, B., & Berger, V. (2009). Swiss CRM 2009 : Management von Daten oder von Emotionen. In Marketing- und Beziehungsmanagement. Kömedia.
Rüeger, B. and Berger, V. (2009) ‘Swiss CRM 2009 : Management von Daten oder von Emotionen’, in Marketing- und Beziehungsmanagement. St.Gallen: Kömedia.
B. Rüeger and V. Berger, “Swiss CRM 2009 : Management von Daten oder von Emotionen,” in Marketing- und Beziehungsmanagement, St.Gallen: Kömedia, 2009.
RÜEGER, Brian und Verena BERGER, 2009. Swiss CRM 2009 : Management von Daten oder von Emotionen. In: Marketing- und Beziehungsmanagement. St.Gallen: Kömedia
Rüeger, Brian, and Verena Berger. 2009. “Swiss CRM 2009 : Management von Daten oder von Emotionen.” In Marketing- und Beziehungsmanagement. St.Gallen: Kömedia.
Rüeger, Brian, and Verena Berger. “Swiss CRM 2009 : Management von Daten oder von Emotionen.” Marketing- und Beziehungsmanagement, Kömedia, 2009.
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.