Publication type: Contribution to magazine or newspaper
Title: Die Marketing-Szene verträgt noch einiges an Provokation : zwischen Trend und Tradition
Authors: Troesch-Jacot, Mireille
Published in: Jahrbuch Markt- und Sozialforschung
Issue Date: 1-Jul-2005
Publisher / Ed. Institution: Verband Schweizer Markt- und Sozialforscher
ISSN: 2297-170X
Language: German
Subject (DDC): 658.8: Marketing management
URI: https://digitalcollection.zhaw.ch/handle/11475/15486
Fulltext version: Published version
License (according to publishing contract): Licence according to publishing contract
Departement: School of Management and Law
Organisational Unit: Institute of Marketing Management (IMM)
Appears in collections:Publikationen School of Management and Law

Files in This Item:
There are no files associated with this item.
Show full item record
Troesch-Jacot, M. (2005). Die Marketing-Szene verträgt noch einiges an Provokation : zwischen Trend und Tradition. Jahrbuch Markt- und Sozialforschung.
Troesch-Jacot, M. (2005) ‘Die Marketing-Szene verträgt noch einiges an Provokation : zwischen Trend und Tradition’, Jahrbuch Markt- und Sozialforschung [Preprint].
M. Troesch-Jacot, “Die Marketing-Szene verträgt noch einiges an Provokation : zwischen Trend und Tradition,” Jahrbuch Markt- und Sozialforschung, Jul. 2005.
TROESCH-JACOT, Mireille, 2005. Die Marketing-Szene verträgt noch einiges an Provokation : zwischen Trend und Tradition. Jahrbuch Markt- und Sozialforschung. 1 Juli 2005
Troesch-Jacot, Mireille. 2005. “Die Marketing-Szene verträgt noch einiges an Provokation : zwischen Trend und Tradition.” Jahrbuch Markt- und Sozialforschung, July.
Troesch-Jacot, Mireille. “Die Marketing-Szene verträgt noch einiges an Provokation : zwischen Trend und Tradition.” Jahrbuch Markt- und Sozialforschung, July 2005.


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.