Publication type: | Contribution to magazine or newspaper |
Title: | Die Marketing-Szene verträgt noch einiges an Provokation : zwischen Trend und Tradition |
Authors: | Troesch-Jacot, Mireille |
Published in: | Jahrbuch Markt- und Sozialforschung |
Issue Date: | 1-Jul-2005 |
Publisher / Ed. Institution: | Verband Schweizer Markt- und Sozialforscher |
ISSN: | 2297-170X |
Language: | German |
Subject (DDC): | 658.8: Marketing management |
URI: | https://digitalcollection.zhaw.ch/handle/11475/15486 |
Fulltext version: | Published version |
License (according to publishing contract): | Licence according to publishing contract |
Departement: | School of Management and Law |
Organisational Unit: | Institute of Marketing Management (IMM) |
Appears in collections: | Publikationen School of Management and Law |
Files in This Item:
There are no files associated with this item.
Show full item record
Troesch-Jacot, M. (2005). Die Marketing-Szene verträgt noch einiges an Provokation : zwischen Trend und Tradition. Jahrbuch Markt- und Sozialforschung.
Troesch-Jacot, M. (2005) ‘Die Marketing-Szene verträgt noch einiges an Provokation : zwischen Trend und Tradition’, Jahrbuch Markt- und Sozialforschung [Preprint].
M. Troesch-Jacot, “Die Marketing-Szene verträgt noch einiges an Provokation : zwischen Trend und Tradition,” Jahrbuch Markt- und Sozialforschung, Jul. 2005.
TROESCH-JACOT, Mireille, 2005. Die Marketing-Szene verträgt noch einiges an Provokation : zwischen Trend und Tradition. Jahrbuch Markt- und Sozialforschung. 1 Juli 2005
Troesch-Jacot, Mireille. 2005. “Die Marketing-Szene verträgt noch einiges an Provokation : zwischen Trend und Tradition.” Jahrbuch Markt- und Sozialforschung, July.
Troesch-Jacot, Mireille. “Die Marketing-Szene verträgt noch einiges an Provokation : zwischen Trend und Tradition.” Jahrbuch Markt- und Sozialforschung, July 2005.
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.