Publication type: | Book |
Type of review: | Not specified |
Title: | Grundlagen wissenschaftlichen Arbeitens : Schülerbuch |
Authors: | Baeumer, Fredericke Brodowski, Hanna Buss, Beatrice Hegewald, Anja Milena Toll, Silke |
Editors: | Voelker, Claudia |
Extent: | 112 |
Issue Date: | 2011 |
Series: | Physiotherapie |
Publisher / Ed. Institution: | Cornelsen |
Publisher / Ed. Institution: | Berlin |
ISBN: | 978-3-06-450321-2 |
Language: | German |
Subjects: | Wissenschaftliches Arbeiten; Physiotherapie |
Subject (DDC): | 000: Generalities and science 808: Rhetoric and writing |
URI: | https://digitalcollection.zhaw.ch/handle/11475/14701 |
Fulltext version: | Published version |
License (according to publishing contract): | Licence according to publishing contract |
Departement: | School of Health Sciences |
Organisational Unit: | Institute of Physiotherapy (IPT) |
Appears in collections: | Publikationen Gesundheit |
Files in This Item:
There are no files associated with this item.
Show full item record
Baeumer, F., Brodowski, H., Buss, B., Hegewald, A. M., & Toll, S. (2011). Grundlagen wissenschaftlichen Arbeitens : Schülerbuch (C. Voelker, ed.). Cornelsen.
Baeumer, F. et al. (2011) Grundlagen wissenschaftlichen Arbeitens : Schülerbuch. Edited by C. Voelker. Berlin: Cornelsen.
F. Baeumer, H. Brodowski, B. Buss, A. M. Hegewald, and S. Toll, Grundlagen wissenschaftlichen Arbeitens : Schülerbuch. Berlin: Cornelsen, 2011.
BAEUMER, Fredericke, Hanna BRODOWSKI, Beatrice BUSS, Anja Milena HEGEWALD und Silke TOLL, 2011. Grundlagen wissenschaftlichen Arbeitens : Schülerbuch. Berlin: Cornelsen. ISBN 978-3-06-450321-2
Baeumer, Fredericke, Hanna Brodowski, Beatrice Buss, Anja Milena Hegewald, and Silke Toll. 2011. Grundlagen wissenschaftlichen Arbeitens : Schülerbuch. Edited by Claudia Voelker. Berlin: Cornelsen.
Baeumer, Fredericke, et al. Grundlagen wissenschaftlichen Arbeitens : Schülerbuch. Edited by Claudia Voelker, Cornelsen, 2011.
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.