Publication type: Article in scientific journal
Type of review: Peer review (publication)
Title: Der therapeutische Dialog : Umgang mit Kontakt und Widerstand
Authors: Hauser, Regula
Published in: Pädagogik der Gesundheitsberufe
Volume(Issue): 2015
Issue: 2
Page(s): 9
Pages to: 10
Issue Date: 2015
Publisher / Ed. Institution: Hpsmedia
ISSN: 2199-9562
2199-9570
Language: German
Subject (DDC): 302: Social interaction
610: Medicine and health
URI: https://digitalcollection.zhaw.ch/handle/11475/13653
Fulltext version: Published version
License (according to publishing contract): Licence according to publishing contract
Departement: School of Health Sciences
Organisational Unit: Institute of Midwifery and Reproductive Health (IHG)
Appears in collections:Publikationen Gesundheit

Files in This Item:
There are no files associated with this item.
Show full item record
Hauser, R. (2015). Der therapeutische Dialog : Umgang mit Kontakt und Widerstand. Pädagogik der Gesundheitsberufe, 2015(2), 9–10.
Hauser, R. (2015) ‘Der therapeutische Dialog : Umgang mit Kontakt und Widerstand’, Pädagogik der Gesundheitsberufe, 2015(2), pp. 9–10.
R. Hauser, “Der therapeutische Dialog : Umgang mit Kontakt und Widerstand,” Pädagogik der Gesundheitsberufe, vol. 2015, no. 2, pp. 9–10, 2015.
HAUSER, Regula, 2015. Der therapeutische Dialog : Umgang mit Kontakt und Widerstand. Pädagogik der Gesundheitsberufe. 2015. Bd. 2015, Nr. 2, S. 9–10
Hauser, Regula. 2015. “Der therapeutische Dialog : Umgang mit Kontakt und Widerstand.” Pädagogik der Gesundheitsberufe 2015 (2): 9–10.
Hauser, Regula. “Der therapeutische Dialog : Umgang mit Kontakt und Widerstand.” Pädagogik der Gesundheitsberufe, vol. 2015, no. 2, 2015, pp. 9–10.


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.