Publication type: Conference other
Type of review: Not specified
Title: LOVE LIFE, SmokeFree & Co. : «Was bringen solche Kampag­nen überhaupt?»
Authors: Schneider Stingelin, Colette
Conference details: SRG im Dialog mit … Medienwissenschaft, Winterthur, 25. April 2017
Issue Date: 2017
Language: German
Subject (DDC): 610: Medicine and health
659: Advertising and public relations
Further description: Speech
URI: https://digitalcollection.zhaw.ch/handle/11475/11634
Fulltext version: Published version
License (according to publishing contract): Licence according to publishing contract
Departement: Applied Linguistics
Organisational Unit: Institute of Applied Media Studies (IAM)
Appears in collections:Publikationen Angewandte Linguistik

Files in This Item:
There are no files associated with this item.
Show full item record
Schneider Stingelin, C. (2017). LOVE LIFE, SmokeFree & Co. : «Was bringen solche Kampag­nen überhaupt?». SRG im Dialog mit … Medienwissenschaft, Winterthur, 25. April 2017.
Schneider Stingelin, C. (2017) ‘LOVE LIFE, SmokeFree & Co. : «Was bringen solche Kampag­nen überhaupt?»’, in SRG im Dialog mit … Medienwissenschaft, Winterthur, 25. April 2017.
C. Schneider Stingelin, “LOVE LIFE, SmokeFree & Co. : «Was bringen solche Kampag­nen überhaupt?»,” in SRG im Dialog mit … Medienwissenschaft, Winterthur, 25. April 2017, 2017.
SCHNEIDER STINGELIN, Colette, 2017. LOVE LIFE, SmokeFree & Co. : «Was bringen solche Kampag­nen überhaupt?». In: SRG im Dialog mit … Medienwissenschaft, Winterthur, 25. April 2017. Conference presentation. 2017
Schneider Stingelin, Colette. 2017. “LOVE LIFE, SmokeFree & Co. : «Was bringen solche Kampag­nen überhaupt?».” Conference presentation. In SRG im Dialog mit … Medienwissenschaft, Winterthur, 25. April 2017.
Schneider Stingelin, Colette. “LOVE LIFE, SmokeFree & Co. : «Was bringen solche Kampag­nen überhaupt?».” SRG im Dialog mit … Medienwissenschaft, Winterthur, 25. April 2017, 2017.


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.