Search


Results 1-15 of 199 (Search time: 0.004 seconds).
Item hits:
Issue DateTitleInvolved Person(s)
Nov-2018Limited attention, competition and welfareHefti, Andreas
5-Oct-2018Verantwortungsvolle UnternehmensführungSchüz, Mathias
Feb-2018Tap versus bottled water consumption : the influence of social norms, affect and image on consumer choiceEtale, Anita; Jobin, Marilou; Siegrist, Michael
2018Einleitung und ÜbersichtRüeger, Brian
2018Purchasing the senator status for 2000 Euro? : the effect of a payment option in hierarchical loyalty programsMüller, Steffen; Seiler, Roger
2018Management der persönlichen Interaktion im Verkauf von Luxusgütern : eine Untersuchung am Beispiel von Schweizer LuxusuhrenBelz, Christian; Reinecke, Sven; Duma, Fabio
2018Wie Smart Connected Products Kunden emotionalisierenFuchs, Rainer; Barth, Linard
2018Der Einfluss digitaler Instrumente auf Interessenten- und Käuferverhalten am Beispiel der Vermarktung des Gartenhochhauses AglayaBosshard, Adrian; Furchheim, Pia
2018The rise of independent niche luxury brands in the era of masstigeDuma, Fabio; Gadgil, Maya
2018Brugg-Lifting AG goes digitalBussard, Mathieu; Vogt, Helen
2018Trust in motorcycle brands : an empirical study on brand personality and trust building measures on motorcycle websitesSeiler, Roger; Schuppisser, Stefan; Koruna, Stefan
2018Aufbau von Customer Engagement bei der New Belgium Brewing CompanyRellstab, Rolf; Rozumowski, Anna
2018Emotionen und deren Bedeutung für das Marketing : eine EinführungAckermann, Kurt Alexander; Furchheim, Pia
2018Kundenbeziehungen emotionalisierenHannich, Frank; Hüttermann, Marcel
2018Trust in car brands : a quantitative analysis on trust in car brands in SwitzerlandBeurer-Züllig, Bettina
Results 1-15 of 199 (Search time: 0.004 seconds).