Issue Date | Title | Involved Person(s) |
2017 | Die Forschungspyramide - Teil 2 : methodologische Grundlagen | Borgetto, Berhard; Schiller, Sandra; Max, Susanne; Tomlin, George; Gantschnig, Brigitte Elisabeth, et al |
Jan-2017 | Schreibabys - Einflussfaktoren und Prävention | von Schulthess, Katja; Hasler, Ilke |
2017 | Organisiert durch den Schulalltag | Weber, Noëmie; Jébai, Nada; Kaelin, Vera |
2017 | Das School Setting Interview (SSI) : Teilhabe in der Schule unterstützen. | Kocher Stalder, Cornelia |
2017 | Measuring family caregiver’s perceptions of being involved into care of elderly person dwelling at home : validity and reliability of the German version of the social support subscale of the Family Functioning, Health and Social Support (FAFHES) questionnaire | Ris, Irène; Mahrer Imhof, Romy |
2017 | Ermöglichen Hebammennetzwerke psychosozial benachteiligten Familien einen besseren Zugang zur ambulanten Wochenbettversorgung | Grylka, Susanne; Erdin, Rebekka; Pehlke-Milde, Jessica |
2017 | Everyday technology use among older adults in Sweden and Portugal | Patomella, Ann-Helen; Kottorp, Anders Börje Mauritz; Ferreira, Manuela; Rosenberg, Lena; Uppgard, Brittmari, et al |
2017 | Jörg Helbig, Rene Schallegger (Hrsg.): Digitale Spiele | Lippuner, Florian |
2017 | Fatigue-Management bei Menschen mit MS-bedingter Fatigue im stationären Setting in der Schweiz | Hersche, Ruth; Weise, Andrea; Barbero, Marco; Kool, Jan |
2017 | Preventing elder abuse and neglect in geriatric institutions : solutions from nursing care providers | Wangmo, Tenzin; Nordström, Karin; Kressig, Reto |