Issue Date | Title | Involved Person(s) |
2012 | Hindernisfreie Hochschule : ein Leitfaden zur Selbstevaluation | Page, Julie; Becker, Heidrun Karin; Darvishy, Alireza; Copur, Eylem; Kobi, Sylvie; Pärli, Kurt; Winistörfer, Herbert |
2012 | Succès et écueils de la collaboration entre sociologie et médecine | Page, Julie; Burton-Jeangros, Claudine |
2012 | Implementation of collaborative strategies and multiple mentoring models to facilitate peer learning in clinical education | Hartmeier, Anita; Ernst, Markus |
2012 | Hebammenausbildung an der Fachhochschule : erste Erfahrungen und Perspektiven | Friedli, Beatrice; Schwager, Monika |
2012 | Curricula modifications in the postgraduate musculoskeletal program from asociation based to academic master level | Luomajoki, Hannu |
2012 | PEDI - ein Assessment zur Erfassung von Aktivitäten des täglichen Lebens von Kindern : der Prozess der transkulturellen Übersetzung, Adaption und Validierung der Pediatric Evaluation Disability Inventory (PEDI) für den deutschsprachigen Raum in Europa | Schulze, Christina; Page, Julie |
2012 | Präkonzeptionelle Beratung durch die Hebamme - eine Zukunftsvision | Roth, Christina |
2012 | Movement control exercise versus general exercise to reduce disability in patients with low back pain and movement control impairment | Saner-Bissig, Jeannette; Kool, Jan; Luomajoki, Hannu; de Bie, Rob A.; Sieben, Judith M. |
2012 | Perspektiven und Pflege von Patienten und deren Angehörigen mit einer malignen Wunde | Probst, Sebastian |
2012 | Begleitforschung zum Projekt "Leben mit einer Langzeiterkrankung" (Leila) | Müller Staub, Maria; Zigan, Nicole; Probst, S.; Imhof, Lorenz |
2012 | Cross-regional validity of the assessment of motor and process skills (AMPS) for use in Middle Europe | Gantschnig, Brigitte E.; Page, Julie; Fisher, Anne G. |
2012 | Inter-rater reliability of the Norwegian version of the perceive, recall, plan and perform system of task analysis | Stigen, Linda; Page, Julie |
2012 | Qualitative Methoden in der Hebammenforschung : exemplarische Darstellung des Experteninterviews zur Analyse beruflicher Anforderungen | Pehlke-Milde, Jessica |
2012 | Can we educate for freedom? : ethical perspectives on the pedagogical paradox | Nordström, Karin |
2012 | Sechs Richtige : mit der Testbatterie die lumbale Bewegungskontrolle untersuchen | Luomajoki, Hannu |