Issue Date | Title | Involved Person(s) |
2016 | The scalability of writing phases | Fürer, Mathias |
2016 | Financial analysts as cross-domain translators | Perrin, Daniel; Whitehouse, Marlies |
2016 | IT ante portas : Bausteine hin zu einer automatisierten Inhaltsanalyse am Beispiel medienkritischer Wissenschafts-Akteure | Saner, Mirco; Francolino, Vincenzo; Kuntschik, Philipp |
2016 | «We looked for the reasons within our business» : positioning through self-criticism – the case of German Commerzbank | Wieder, Regine |
2016 | The impact of English-medium instruction on tertiary-level educational social spheres | Gautschi, Curtis; Studer, Patrick |
2016 | Assessing writing in vocational education and training schools : results from an intervention study | Konstantinidou, Triantafyllia Liana; Hoefele, Joachim; Kruse, Otto |
2016 | Introduction - cognitive space: exploring the situational interface | Englund Dimitrova, Birgitta; Ehrensberger-Dow, Maureen |
2016 | Journalistische Autonomie und Qualitätsmanagement : ein Widerspruch? | Keel, Guido; Wyss, Vinzenz; Dingerkus, Filip |
2016 | Theorie und Methode der Audiodeskription : ein Pilotprojekt | Jekat, Susanne Johanna; Oláh, Annegret E. |
2016 | „SOME tablets they say that i don’t get anyMORE.“ : Wissensaushandlungen in der mehrsprachigen häuslichen Pflege | Matic, Igor; Hanselmann, Sandra; Kleinberger, Ulla |
2016 | Schreiben in der Finanzanalyse als Differenzierung und intralinguale Übersetzung zwischen Domänen | Whitehouse, Marlies |
2016 | Schriftliche Alltagskommunikation gehörloser Personen in der Deutschschweiz : eine qualitative Korpusanalyse von WhatsApp-Nachrichten | Dürscheid, Christa; Meili, Aline |
2016 | Textkompetenz in Gebärdensprachen am Beispiel der DSGS | Keller Paul, Jörg; Hermann-Shores, Patricia; Lukasczyk, Ulrika; Bürgin, Petrea Sophie; Ni, Dawei |
2016 | Matthias Brändli : die Online-Kommunikation von politischen Interessengruppen in der Schweiz : Rezension | Schneider Stingelin, Colette |
2016 | Knowledge transformation : the relation between researchers and practitioners | Perrin, Daniel; Graavengard, Gitte; Whitehouse, Marlies |