Search


Results 121-133 of 133 (Search time: 0.005 seconds).
Item hits:
Issue DateTitleInvolved Person(s)
2017As time goes by : writing along the timelineWeber, Wibke
2017Quelle différence? : language, culture and nationality as Influences on francophone journalists’ identityBonin, Geneviève; Dingerkus, Filip; Dubied, Annik; Mertens, Stefan; Rollwagen, Heather; Sacco, Vittoria; Shapiro, Ivor; Standaert, Olivier; Wyss, Vinzenz
2017Wird alles anders? Wie die digitale Transformation die Rolle des Kommunikationsverantwortlichen verändertRosenberger Staub, Nicole; Niederhäuser, Markus
2017Multilingual political issues in translation : the Swiss energy discourse (invited talk)Massey, Gary; Ehrensberger-Dow, Maureen
2017Message Design : der Prozess zur wirkungsvollen Botschaft einer OrganisationStücheli-Herlach, Peter
2017Kommunikationskonzeption in der Hochschullehre : Theorie und Praxis verbinden, Innovationen gewinnbringend einbindenSchneider Stingelin, Colette
2017The impact of internationalisation on tertiary-level educational social spheresGautschi, Curtis; Studer, Patrick
2017An ergonomic perspective of translationEhrensberger-Dow, Maureen
2017Wertschöpfung als Wortschöpfung : zur Modellierung des Sprachgebrauchs in der strategischen OrganisationskommunikationStücheli-Herlach, Peter
2017Sensory paths in satellite and verb-framed languages : a corpus-based study on their frequency and complexity in German and SpanishListe Lamas, Elsa
2017Emotionen Übersetzen : kulturbedingte Translationslösungen und Lesarten sichtbar machen. Ein deutsch-japanisches BeispielWhitehouse, Marlies
2017Gabrielle Hogan‐Brun (2016) “Linguanomics” : what is the market potential of multilingualism? London: Bloomsbury. 184 pages. £11.69, ISBN 9781474238298Whitehouse, Marlies
2017Adapting Shakespeare for virtual reality : defining an integrated research frameworkRall, Hans-Martin; Reinhuber, Elke; Weber, Wibke
Results 121-133 of 133 (Search time: 0.005 seconds).