Publication type: | Contribution to magazine or newspaper |
Title: | Kundenbegeisterung durch Mitarbeiterzufriedenheit |
Authors: | Hannich, Frank Hüttermann, Marcel |
Published in: | Contact Management Magazine |
Volume(Issue): | 2015 |
Issue: | 1 |
Page(s): | 34 |
Pages to: | 35 |
Issue Date: | 2015 |
Publisher / Ed. Institution: | ProfileMedia |
Language: | German |
Subject (DDC): | 658.8: Marketing management |
Abstract: | Dass Kundenzufriedenheit mit zufriedenen Mitarbeitern beginnt, ist bekannt. Im Contactcenter herrscht aber oft hohe Mitarbeiterfluktuation. CEM und NPS-Initiativen steigern das Bewusstsein für den Zusammenhang zusätzlich, sodass viele Schweizer Unternehmen nach geeigneten Instrumenten suchen. |
URI: | https://digitalcollection.zhaw.ch/handle/11475/10623 |
Fulltext version: | Published version |
License (according to publishing contract): | Licence according to publishing contract |
Departement: | School of Management and Law |
Appears in collections: | Publikationen School of Management and Law |
Files in This Item:
There are no files associated with this item.
Show full item record
Hannich, F., & Hüttermann, M. (2015). Kundenbegeisterung durch Mitarbeiterzufriedenheit. Contact Management Magazine, 2015(1), 34–35.
Hannich, F. and Hüttermann, M. (2015) ‘Kundenbegeisterung durch Mitarbeiterzufriedenheit’, Contact Management Magazine, 2015(1), pp. 34–35.
F. Hannich and M. Hüttermann, “Kundenbegeisterung durch Mitarbeiterzufriedenheit,” Contact Management Magazine, vol. 2015, no. 1, pp. 34–35, 2015.
HANNICH, Frank und Marcel HÜTTERMANN, 2015. Kundenbegeisterung durch Mitarbeiterzufriedenheit. Contact Management Magazine. 2015. Bd. 2015, Nr. 1, S. 34–35
Hannich, Frank, and Marcel Hüttermann. 2015. “Kundenbegeisterung durch Mitarbeiterzufriedenheit.” Contact Management Magazine 2015 (1): 34–35.
Hannich, Frank, and Marcel Hüttermann. “Kundenbegeisterung durch Mitarbeiterzufriedenheit.” Contact Management Magazine, vol. 2015, no. 1, 2015, pp. 34–35.
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.