Search


Results 1-10 of 17 (Search time: 0.006 seconds).
Item hits:
Issue DateTitleInvolved Person(s)
2017Zweitsprachendidaktische Konzepte in der Förderung der allgemeinen Schreibkompetenz an BerufsfachschulenHoefele, Joachim; Konstantinidou, Triantafyllia Liana; Weber, Chantal
Aug-2015What makes students in vocational education and training schools better writers? : results from an intervention studyKonstantinidou, Triantafyllia Liana; Hoefele, Joachim
Jun-2021Pragmatics of writing : from the development and teaching to automated assessment of pragmatic competenceKonstantinidou, Triantafyllia Liana; Perrin, Daniel
2019Schreibförderdiagnostik in der beruflichen Bildung – zwischen angewandter Linguistik und SchreibdidaktikListe Lamas, Elsa; Opacic, Aleksandra; Konstantinidou, Triantafyllia Liana
Sep-2014Promoting and assessing writing in vocational education and training schools : results from an intervention studyKonstantinidou, Triantafyllia Liana; Hoefele, Joachim; Kruse, Otto
2016Förderung der allgemeinen Schreibkompetenz an Berufsfachschulen: Prozessorientierte Schreibdidaktik zwischen Deutsch als Muttersprache (DaM) und Deutsch als Zweitsprache (DaZ)Hoefele, Joachim; Konstantinidou, Triantafyllia Liana
2-Nov-2018Literacy for entrepreneurship: modelling reading and writing skills for entrepreneurshipHoefele, Joachim; Konstantinidou, Triantafyllia Liana; Liste Lamas, Elsa; Rickert, Alex; Rodriguez, Brittany
2016Assessing writing in vocational education and training schools : results from an intervention studyKonstantinidou, Triantafyllia Liana; Hoefele, Joachim; Kruse, Otto
Feb-2014Promoting general writing competence in vocational education and training schools : connecting L1 and L2 approaches in process oriented writingKonstantinidou, Triantafyllia Liana; Hoefele, Joachim; Kruse, Otto; Dieterich, Sebastian
2018Förderung der allgemeinen Schreibkompetenz im Bereich der beruflichen BildungHoefele, Joachim; Konstantinidou, Triantafyllia Liana