Search


Results 16-30 of 158 (Search time: 0.005 seconds).
Item hits:
Issue DateTitleInvolved Person(s)
2009Die Darstellung von Religionen in Schweizer Massenmedien : Zusammenprall der Kulturen oder Förderung des Dialogs?Dahinden, Urs; Wyss, Vinzenz; Koch, Carmen; Keel, Guido
2009Medienethik zwischen Ökonomie und Publizistik : Vorlesung an der Universität ZürichWyss, Vinzenz
2009Multimedial komponierenSchibli, André; Keel, Guido
2009Tag der offenen Moschee : Strategien der MedienkommunikationWyss, Vinzenz; Fahrni, Oliver
2009Evaluation des Hochschulmagazins : ZHAW ImpactSchanne, Michael; Koch, Carmen; Schneider Stingelin, Colette; Wyss, Vinzenz
2009Covering conflicts in LiberiaSpurk, Christoph
2009Applied journalism research as a service provider between regulation authority and media organizationsWyss, Vinzenz
2009Schweizer Journalismuskulturen im sprachregionalen Vergleich : eine quantitative Längsschnittuntersuchung zu Strukturmerkmalen und EinstellungenKeel, Guido; Wyss, Vinzenz
2009Das Publikum des JournalismusWyss, Vinzenz
29-Nov-2008Qualität und Qualitätsmanagement in der JournalistenausbildungKeel, Guido
Nov-2008Text-Bild-Strategien in der NachrichtenproduktionGnach, Aleksandra
8-Apr-2008The importance of journalistic competences : online-questionnaire based on the Tartu DeclarationWyss, Vinzenz; Koch, Carmen
3-Apr-2008Visualization strategies in news productionPerrin, Daniel; Gnach, Aleksandra
13-Mar-2008Wahrnehmung des Presserates bei Medienschaffenden : Präsentation des Forschungsberichtes II (qualitative Studie)Wyss, Vinzenz
6-Mar-2008The "idee suisse" project : bridging "micro" and "macro" with discourse analysisGnach, Aleksandra; Burger, Marcel
Results 16-30 of 158 (Search time: 0.005 seconds).