Publication type: Article in scientific journal
Type of review: Not specified
Title: Betätigungsbasierte und -fokussierte Interventionen bei Kindern / Jugendlichen mit ADHS
Authors: Gantschnig, Brigitte
Kaiser, Marie-Laure
Bader, Michel
Gerber-Grote, Andreas
Published in: Ergotherapie
Volume(Issue): 2018
Issue: 4
Page(s): 6
Pages to: 8
Issue Date: Apr-2018
Publisher / Ed. Institution: ErgotherapeutInnen-Verband Schweiz
ISSN: 0258-672X
Language: German
Subject (DDC): 616.8: Neurology, diseases of nervous system
618.92: Pediatrics
URI: https://digitalcollection.zhaw.ch/handle/11475/8803
Fulltext version: Published version
License (according to publishing contract): Licence according to publishing contract
Departement: School of Health Sciences
Organisational Unit: Institute of Occupational Therapy (IER)
Institute of Physiotherapy (IPT)
Appears in collections:Publikationen Gesundheit

Files in This Item:
There are no files associated with this item.
Show full item record
Gantschnig, B., Kaiser, M.-L., Bader, M., & Gerber-Grote, A. (2018). Betätigungsbasierte und -fokussierte Interventionen bei Kindern / Jugendlichen mit ADHS. Ergotherapie, 2018(4), 6–8.
Gantschnig, B. et al. (2018) ‘Betätigungsbasierte und -fokussierte Interventionen bei Kindern / Jugendlichen mit ADHS’, Ergotherapie, 2018(4), pp. 6–8.
B. Gantschnig, M.-L. Kaiser, M. Bader, and A. Gerber-Grote, “Betätigungsbasierte und -fokussierte Interventionen bei Kindern / Jugendlichen mit ADHS,” Ergotherapie, vol. 2018, no. 4, pp. 6–8, Apr. 2018.
GANTSCHNIG, Brigitte, Marie-Laure KAISER, Michel BADER und Andreas GERBER-GROTE, 2018. Betätigungsbasierte und -fokussierte Interventionen bei Kindern / Jugendlichen mit ADHS. Ergotherapie. April 2018. Bd. 2018, Nr. 4, S. 6–8
Gantschnig, Brigitte, Marie-Laure Kaiser, Michel Bader, and Andreas Gerber-Grote. 2018. “Betätigungsbasierte und -fokussierte Interventionen bei Kindern / Jugendlichen mit ADHS.” Ergotherapie 2018 (4): 6–8.
Gantschnig, Brigitte, et al. “Betätigungsbasierte und -fokussierte Interventionen bei Kindern / Jugendlichen mit ADHS.” Ergotherapie, vol. 2018, no. 4, Apr. 2018, pp. 6–8.


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.