Title: Angewandte Unternehmensethik : Grundlagen für Studium und Praxis
Authors : Schüz, Mathias
Extent : 368
Publisher / Ed. Institution : Pearson
Publisher / Ed. Institution: London
Issue Date: 2016
License (according to publishing contract) : Licence according to publishing contract
Type of review: Peer review (Publication)
Language : German
Subject (DDC) : 170: Ethics
658.4: Executive Management
Abstract: Was hat Ethik mit meinem beruflichen Alltag zu tun? Wie kann ich ethische Verantwortung übernehmen und gleichzeitig zum Erfolg meines Unternehmens beitragen? Das vorliegende Lehrbuch vermittelt Studierenden und Praktikern die wichtigsten Grundlagen und Ansätze der Unternehmensethik, damit sie ihre Entscheidungen zum Gewinn für alle Beteiligten verantworten können.
Departement: School of Management and Law
Organisational Unit: Center for Human Capital Management (ZHCM)
Publication type: Book
ISBN: 978-3-8689-4278-1
978-3-8632-6773-5
URI: https://digitalcollection.zhaw.ch/handle/11475/7401
Appears in Collections:Publikationen School of Management and Law

Files in This Item:
There are no files associated with this item.


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.