Search


Results 31-45 of 514 (Search time: 0.059 seconds).
Item hits:
Issue DateTitleInvolved Person(s)
2022Winning over the market orientation trap : a dynamic process model of market orientation evolutionBjörck, Albena; Sievers, Henrik; Ainamo, Antti; Hacklin, Fredrik; Salo, Jari
2022Private labels, product harm crises, and cross-brand learningReimann, Olivier; Thomas, Oliver; Kucza, Gunther
2022«Rent my Rooftop» – Analyse, Requirements-Engineering und Design eines Startups : Requirements-Engineering der Webplattform «rentmyrooftop.ch» – wie können Menschen (als Anbieter und Nachfrager von Event-Locations, insbesondere Dachterrassen) optimal vernetzt werden?Moser, Adrian; Pannarakunnel, Jevin
2022The chemistry between us : non-visitor research for targeted offerings and communication : the case of the Swiss Science Center TechnoramaHannich, Frank; Labaronne, Leticia; Schedler, Roy; Leuschen, Lara; Heierli, Reto
2022Der Spagat zwischen Markenverjüngung und Markenauthentizität in Anbetracht des Generationenkonzepts : eine Untersuchung mit besonderer Berücksichtigung der Generation ZBächler, Jesse; Weschenfelder, Nina; Bytyqi, Arif
2022How much are our customers worth? : investigating the ease of use and usefulness of data coopetition for SMEKaya, Tania; Stallone, Valerio
2022Untersuchung versteckter Preispromotionen zur Erhöhung der Kaufabsicht im E-CommerceHeim, Nina; Rozumowski, Anna; Tomasella, Sidney
2022«Running the Business» : der aufgabenorientierte Ansatz im MarketingRüeger, Brian
2022Onlinehändlerbefragung 2022 : Erfolgsfaktoren und Omnichannel-Services im Digital CommerceZumstein, Darius; Oswald, Carmen; Brauer, Claudia
2022«Throw a boomerang» : können neuartige, social-media-basierte Primärforschungsansätze die Marktforschung von heute revolutionieren?Vogt, Helen; Ackermann, Kurt Alexander; Brunn, Nicola S.
2022Eigenmarken und Einzelhandelsdifferenzierung : der Einfluss der Ladenatmosphäre auf die ProduktwahrnehmungAckermann, Kurt Alexander; Furchheim, Pia; Funk, Kathrin
2022Trust and cybersickness in VR-marketing : investigating IPD and cybersickness, and their effects on trust, customer value, NPS, cross- and up-sellingSeiler, Roger; Brodmann, Thierry; Keller, Thomas
2022Corporate purpose and employee well-being in the luxury industry : conceptual foundations and recommendations for the Swiss watch sectorDuma, Fabio; Khalifa, Dina; Schäfer, Jule
2022Omnichannel marketing in art galleries for the next generation collectorZumstein, Darius; Di Brita, Tania; Schreiber, Sandra
2022Das Grundmodell für «Building the Business» : Business Model Canvas und die UmweltFuchs, Rainer
Results 31-45 of 514 (Search time: 0.059 seconds).