Please use this identifier to cite or link to this item:
https://doi.org/10.21256/zhaw-683
Publication type: | Bachelor thesis |
Title: | Gewaltprävention in der Schule : Weiterentwicklung eines Fragebogens |
Authors: | Mathis, Nicole |
Advisors / Reviewers: | Waller, Gregor |
DOI: | 10.21256/zhaw-683 |
Extent: | 83 |
Issue Date: | 2011 |
Publisher / Ed. Institution: | ZHAW Zürcher Hochschule für Angewandte Wissenschaften |
Language: | German |
Subjects: | Fragebogen; Evaluation; Gewalt; Schule; Mobbing; Cyber-Mobbing; Psychoterror |
Subject (DDC): | 150: Psychology |
URI: | https://digitalcollection.zhaw.ch/handle/11475/683 |
Departement: | Applied Psychology |
Appears in collections: | Bachelorarbeiten Angewandte Psychologie |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
ba0121.pdf | 2.65 MB | Adobe PDF | View/Open |
Show full item record
Mathis, N. (2011). Gewaltprävention in der Schule : Weiterentwicklung eines Fragebogens [Bachelor’s thesis, ZHAW Zürcher Hochschule für Angewandte Wissenschaften]. https://doi.org/10.21256/zhaw-683
Mathis, N. (2011) Gewaltprävention in der Schule : Weiterentwicklung eines Fragebogens. Bachelor’s thesis. ZHAW Zürcher Hochschule für Angewandte Wissenschaften. Available at: https://doi.org/10.21256/zhaw-683.
N. Mathis, “Gewaltprävention in der Schule : Weiterentwicklung eines Fragebogens,” Bachelor’s thesis, ZHAW Zürcher Hochschule für Angewandte Wissenschaften, 2011. doi: 10.21256/zhaw-683.
MATHIS, Nicole, 2011. Gewaltprävention in der Schule : Weiterentwicklung eines Fragebogens. Bachelor’s thesis. ZHAW Zürcher Hochschule für Angewandte Wissenschaften
Mathis, Nicole. 2011. “Gewaltprävention in der Schule : Weiterentwicklung eines Fragebogens.” Bachelor’s thesis, ZHAW Zürcher Hochschule für Angewandte Wissenschaften. https://doi.org/10.21256/zhaw-683.
Mathis, Nicole. Gewaltprävention in der Schule : Weiterentwicklung eines Fragebogens. ZHAW Zürcher Hochschule für Angewandte Wissenschaften, 2011, https://doi.org/10.21256/zhaw-683.
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.