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https://doi.org/10.21256/zhaw-1975
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DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Stücheli-Herlach, Peter | - |
dc.date.accessioned | 2018-05-22T13:57:22Z | - |
dc.date.available | 2018-05-22T13:57:22Z | - |
dc.date.issued | 2017 | - |
dc.identifier.isbn | 978-3-11-049660-4 | de_CH |
dc.identifier.uri | https://digitalcollection.zhaw.ch/handle/11475/6017 | - |
dc.language.iso | de | de_CH |
dc.publisher | De Gruyter | de_CH |
dc.relation.ispartof | Doing applied linguistics : enabling transdisciplinary communication | de_CH |
dc.relation.ispartofseries | De Gruyter Collection | de_CH |
dc.rights | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/ | de_CH |
dc.subject | Organisationskommunikation | de_CH |
dc.subject | Strategische Kommunikation | de_CH |
dc.subject | Public Storytelling | de_CH |
dc.subject.ddc | 658.4: Leitendes Management | de_CH |
dc.title | Message Design : angewandte Linguistik für die strategische Organisationskommunikation | de_CH |
dc.type | Buchbeitrag | de_CH |
dcterms.type | Text | de_CH |
zhaw.departement | Angewandte Linguistik | de_CH |
zhaw.organisationalunit | Institut für Angewandte Medienwissenschaft (IAM) | de_CH |
zhaw.publisher.place | Berlin | de_CH |
dc.identifier.doi | 10.21256/zhaw-1975 | - |
dc.identifier.doi | 10.1515/9783110496604-020 | de_CH |
zhaw.funding.eu | No | de_CH |
zhaw.originated.zhaw | Yes | de_CH |
zhaw.pages.end | 164 | de_CH |
zhaw.pages.start | 156 | de_CH |
zhaw.parentwork.editor | Kleinberger, Ulla | - |
zhaw.parentwork.editor | Perrin, Daniel | - |
zhaw.publication.status | publishedVersion | de_CH |
zhaw.series.number | 1 | de_CH |
zhaw.publication.review | Editorial review | de_CH |
Appears in collections: | Publikationen Angewandte Linguistik |
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File | Description | Size | Format | |
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2017_Stucheli_Message Design Angewandte Linguistik.pdf | 247.82 kB | Adobe PDF | View/Open |
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Stücheli-Herlach, P. (2017). Message Design : angewandte Linguistik für die strategische Organisationskommunikation. In U. Kleinberger & D. Perrin (eds.), Doing applied linguistics : enabling transdisciplinary communication (pp. 156–164). De Gruyter. https://doi.org/10.21256/zhaw-1975
Stücheli-Herlach, P. (2017) ‘Message Design : angewandte Linguistik für die strategische Organisationskommunikation’, in U. Kleinberger and D. Perrin (eds) Doing applied linguistics : enabling transdisciplinary communication. Berlin: De Gruyter, pp. 156–164. Available at: https://doi.org/10.21256/zhaw-1975.
P. Stücheli-Herlach, “Message Design : angewandte Linguistik für die strategische Organisationskommunikation,” in Doing applied linguistics : enabling transdisciplinary communication, U. Kleinberger and D. Perrin, Eds. Berlin: De Gruyter, 2017, pp. 156–164. doi: 10.21256/zhaw-1975.
STÜCHELI-HERLACH, Peter, 2017. Message Design : angewandte Linguistik für die strategische Organisationskommunikation. In: Ulla KLEINBERGER und Daniel PERRIN (Hrsg.), Doing applied linguistics : enabling transdisciplinary communication. Berlin: De Gruyter. S. 156–164. ISBN 978-3-11-049660-4
Stücheli-Herlach, Peter. 2017. “Message Design : angewandte Linguistik für die strategische Organisationskommunikation.” In Doing applied linguistics : enabling transdisciplinary communication, edited by Ulla Kleinberger and Daniel Perrin, 156–64. Berlin: De Gruyter. https://doi.org/10.21256/zhaw-1975.
Stücheli-Herlach, Peter. “Message Design : angewandte Linguistik für die strategische Organisationskommunikation.” Doing applied linguistics : enabling transdisciplinary communication, edited by Ulla Kleinberger and Daniel Perrin, De Gruyter, 2017, pp. 156–64, https://doi.org/10.21256/zhaw-1975.
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