Publication type: Book part
Type of review: Editorial review
Title: IAP Impuls 2017 : Psychologie des Unternehmertums
Authors: Schmidt Boner, Ladina
DOI: 10.1007/978-3-662-56021-1_2
Published in: Psychologie des Unternehmertums
Editors of the parent work: Negri, Christoph
Page(s): 5
Pages to: 16
Issue Date: 2018
Series: Der Mensch im Unternehmen : Impulse für Fach- und Führungskräfte
Publisher / Ed. Institution: Springer
Publisher / Ed. Institution: Berlin
ISBN: 978-3-662-56020-4
978-3-662-56021-1
Language: German
Subject (DDC): 158: Applied psychology
URI: https://digitalcollection.zhaw.ch/handle/11475/5925
Fulltext version: Published version
License (according to publishing contract): Licence according to publishing contract
Departement: Applied Psychology
Organisational Unit: Institute of Applied Psychology (IAP)
Appears in collections:Publikationen Angewandte Psychologie

Files in This Item:
There are no files associated with this item.
Show full item record
Schmidt Boner, L. (2018). IAP Impuls 2017 : Psychologie des Unternehmertums. In C. Negri (ed.), Psychologie des Unternehmertums (pp. 5–16). Springer. https://doi.org/10.1007/978-3-662-56021-1_2
Schmidt Boner, L. (2018) ‘IAP Impuls 2017 : Psychologie des Unternehmertums’, in C. Negri (ed.) Psychologie des Unternehmertums. Berlin: Springer, pp. 5–16. Available at: https://doi.org/10.1007/978-3-662-56021-1_2.
L. Schmidt Boner, “IAP Impuls 2017 : Psychologie des Unternehmertums,” in Psychologie des Unternehmertums, C. Negri, Ed. Berlin: Springer, 2018, pp. 5–16. doi: 10.1007/978-3-662-56021-1_2.
SCHMIDT BONER, Ladina, 2018. IAP Impuls 2017 : Psychologie des Unternehmertums. In: Christoph NEGRI (Hrsg.), Psychologie des Unternehmertums. Berlin: Springer. S. 5–16. ISBN 978-3-662-56020-4
Schmidt Boner, Ladina. 2018. “IAP Impuls 2017 : Psychologie des Unternehmertums.” In Psychologie des Unternehmertums, edited by Christoph Negri, 5–16. Berlin: Springer. https://doi.org/10.1007/978-3-662-56021-1_2.
Schmidt Boner, Ladina. “IAP Impuls 2017 : Psychologie des Unternehmertums.” Psychologie des Unternehmertums, edited by Christoph Negri, Springer, 2018, pp. 5–16, https://doi.org/10.1007/978-3-662-56021-1_2.


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.