Publication type: | Book part |
Type of review: | Editorial review |
Title: | Journalistisches Schreiben : Coaching aus medienlinguistischer Perspektive |
Authors: | Perrin, Daniel |
Published in: | Angewandte Linguistik : ein Lehrbuch |
Page(s): | 255 |
Pages to: | 275 |
Issue Date: | 2004 |
Publisher / Ed. Institution: | Francke |
Publisher / Ed. Institution: | Tübingen |
ISBN: | 978-3-7720-8410-2 |
Language: | German |
Subjects: | Coaching; Writing; Journalism; Media linguistics |
Subject (DDC): | 070: News media, journalism and publishing 302: Social interaction 808: Rhetoric and writing |
URI: | https://digitalcollection.zhaw.ch/handle/11475/5618 |
Fulltext version: | Published version |
License (according to publishing contract): | Licence according to publishing contract |
Departement: | Applied Linguistics |
Organisational Unit: | Institute of Applied Media Studies (IAM) |
Appears in collections: | Publikationen Angewandte Linguistik |
Files in This Item:
There are no files associated with this item.
Show full item record
Perrin, D. (2004). Journalistisches Schreiben : Coaching aus medienlinguistischer Perspektive. In Angewandte Linguistik : ein Lehrbuch (pp. 255–275). Francke.
Perrin, D. (2004) ‘Journalistisches Schreiben : Coaching aus medienlinguistischer Perspektive’, in Angewandte Linguistik : ein Lehrbuch. Tübingen: Francke, pp. 255–275.
D. Perrin, “Journalistisches Schreiben : Coaching aus medienlinguistischer Perspektive,” in Angewandte Linguistik : ein Lehrbuch, Tübingen: Francke, 2004, pp. 255–275.
PERRIN, Daniel, 2004. Journalistisches Schreiben : Coaching aus medienlinguistischer Perspektive. In: Angewandte Linguistik : ein Lehrbuch. Tübingen: Francke. S. 255–275. ISBN 978-3-7720-8410-2
Perrin, Daniel. 2004. “Journalistisches Schreiben : Coaching aus medienlinguistischer Perspektive.” In Angewandte Linguistik : ein Lehrbuch, 255–75. Tübingen: Francke.
Perrin, Daniel. “Journalistisches Schreiben : Coaching aus medienlinguistischer Perspektive.” Angewandte Linguistik : ein Lehrbuch, Francke, 2004, pp. 255–75.
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.