Publication type: Book part
Type of review: Editorial review
Title: Akzeptanz durch Organisationskommunikation : Positionierung des Energieunternehmens RWE im Energiediskurs
Authors: Wieder, Regine
Rosenberger Staub, Nicole
DOI: 10.3726/978-3-0343-2581-3
Published in: Energiediskurs : Perspektiven auf Sprache und Kommunikation im Kontext der Energiewende
Editors of the parent work: Rosenberger Staub, Nicole
Kleinberger, Ulla
Page(s): 99
Pages to: 122
Issue Date: 2017
Series: Sprache in Kommunikation und Medien
Series volume: 10
Publisher / Ed. Institution: Peter Lang
Publisher / Ed. Institution: Bern
ISBN: 9783034325820
Language: German
Subjects: Energiediskurs; Diskurs; Akzeptanz; Strategische Kommunikation
Subject (DDC): 333: Economics of land and resources
658.4: Executive Management
URI: https://digitalcollection.zhaw.ch/handle/11475/4793
Fulltext version: Published version
License (according to publishing contract): Licence according to publishing contract
Departement: Applied Linguistics
Organisational Unit: Institute of Applied Media Studies (IAM)
Appears in collections:Publikationen Angewandte Linguistik

Files in This Item:
There are no files associated with this item.
Show full item record
Wieder, R., & Rosenberger Staub, N. (2017). Akzeptanz durch Organisationskommunikation : Positionierung des Energieunternehmens RWE im Energiediskurs. In N. Rosenberger Staub & U. Kleinberger (eds.), Energiediskurs : Perspektiven auf Sprache und Kommunikation im Kontext der Energiewende (pp. 99–122). Peter Lang. https://doi.org/10.3726/978-3-0343-2581-3
Wieder, R. and Rosenberger Staub, N. (2017) ‘Akzeptanz durch Organisationskommunikation : Positionierung des Energieunternehmens RWE im Energiediskurs’, in N. Rosenberger Staub and U. Kleinberger (eds) Energiediskurs : Perspektiven auf Sprache und Kommunikation im Kontext der Energiewende. Bern: Peter Lang, pp. 99–122. Available at: https://doi.org/10.3726/978-3-0343-2581-3.
R. Wieder and N. Rosenberger Staub, “Akzeptanz durch Organisationskommunikation : Positionierung des Energieunternehmens RWE im Energiediskurs,” in Energiediskurs : Perspektiven auf Sprache und Kommunikation im Kontext der Energiewende, N. Rosenberger Staub and U. Kleinberger, Eds. Bern: Peter Lang, 2017, pp. 99–122. doi: 10.3726/978-3-0343-2581-3.
WIEDER, Regine und Nicole ROSENBERGER STAUB, 2017. Akzeptanz durch Organisationskommunikation : Positionierung des Energieunternehmens RWE im Energiediskurs. In: Nicole ROSENBERGER STAUB und Ulla KLEINBERGER (Hrsg.), Energiediskurs : Perspektiven auf Sprache und Kommunikation im Kontext der Energiewende. Bern: Peter Lang. S. 99–122. ISBN 9783034325820
Wieder, Regine, and Nicole Rosenberger Staub. 2017. “Akzeptanz durch Organisationskommunikation : Positionierung des Energieunternehmens RWE im Energiediskurs.” In Energiediskurs : Perspektiven auf Sprache und Kommunikation im Kontext der Energiewende, edited by Nicole Rosenberger Staub and Ulla Kleinberger, 99–122. Bern: Peter Lang. https://doi.org/10.3726/978-3-0343-2581-3.
Wieder, Regine, and Nicole Rosenberger Staub. “Akzeptanz durch Organisationskommunikation : Positionierung des Energieunternehmens RWE im Energiediskurs.” Energiediskurs : Perspektiven auf Sprache und Kommunikation im Kontext der Energiewende, edited by Nicole Rosenberger Staub and Ulla Kleinberger, Peter Lang, 2017, pp. 99–122, https://doi.org/10.3726/978-3-0343-2581-3.


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.