Publication type: Contribution to magazine or newspaper
Title: Schule nach amerikanischem Vorbild? : Community Schools in den USA
Authors: Chiapparini, Emanuela
Published in: Newsletter ZHAW Soziale Arbeit
Issue Date: 15-Jun-2017
Publisher / Ed. Institution: ZHAW Zürcher Hochschule für Angewandte Wissenschaften
Publisher / Ed. Institution: Winterthur
Language: German
Subjects: Internationale Studie; Community School; Tagesschule; Jugender- und Jugendhilfe
Subject (DDC): 371: Schools and their activities
Abstract: In den USA sind Tagesschulen im Gegensatz zur Schweiz schon lange etabliert. Wo sind zwischen den beiden Ländern Gemeinsamkeiten auszumachen. Und was kann die Schweiz von den amerikanischen Vorreitern lernen?
URI: https://digitalcollection.zhaw.ch/handle/11475/4038
Fulltext version: Published version
License (according to publishing contract): Not specified
Departement: Social Work
Organisational Unit: Institute of Childhood, Youth and Family (IKJF)
Published as part of the ZHAW project: Community Schools in New York
Appears in collections:Publikationen Soziale Arbeit

Files in This Item:
There are no files associated with this item.
Show full item record
Chiapparini, E. (2017). Schule nach amerikanischem Vorbild? : Community Schools in den USA. Newsletter ZHAW Soziale Arbeit.
Chiapparini, E. (2017) ‘Schule nach amerikanischem Vorbild? : Community Schools in den USA’, Newsletter ZHAW Soziale Arbeit [Preprint].
E. Chiapparini, “Schule nach amerikanischem Vorbild? : Community Schools in den USA,” Newsletter ZHAW Soziale Arbeit, Jun. 2017.
CHIAPPARINI, Emanuela, 2017. Schule nach amerikanischem Vorbild? : Community Schools in den USA. Newsletter ZHAW Soziale Arbeit. 15 Juni 2017
Chiapparini, Emanuela. 2017. “Schule nach amerikanischem Vorbild? : Community Schools in den USA.” Newsletter ZHAW Soziale Arbeit, June.
Chiapparini, Emanuela. “Schule nach amerikanischem Vorbild? : Community Schools in den USA.” Newsletter ZHAW Soziale Arbeit, June 2017.


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.