Publication type: | Contribution to magazine or newspaper |
Title: | Schule nach amerikanischem Vorbild? : Community Schools in den USA |
Authors: | Chiapparini, Emanuela |
Published in: | Newsletter ZHAW Soziale Arbeit |
Issue Date: | 15-Jun-2017 |
Publisher / Ed. Institution: | ZHAW Zürcher Hochschule für Angewandte Wissenschaften |
Publisher / Ed. Institution: | Winterthur |
Language: | German |
Subjects: | Internationale Studie; Community School; Tagesschule; Jugender- und Jugendhilfe |
Subject (DDC): | 371: Schools and their activities |
Abstract: | In den USA sind Tagesschulen im Gegensatz zur Schweiz schon lange etabliert. Wo sind zwischen den beiden Ländern Gemeinsamkeiten auszumachen. Und was kann die Schweiz von den amerikanischen Vorreitern lernen? |
URI: | https://digitalcollection.zhaw.ch/handle/11475/4038 |
Fulltext version: | Published version |
License (according to publishing contract): | Not specified |
Departement: | Social Work |
Organisational Unit: | Institute of Childhood, Youth and Family (IKJF) |
Published as part of the ZHAW project: | Community Schools in New York |
Appears in collections: | Publikationen Soziale Arbeit |
Files in This Item:
There are no files associated with this item.
Show full item record
Chiapparini, E. (2017). Schule nach amerikanischem Vorbild? : Community Schools in den USA. Newsletter ZHAW Soziale Arbeit.
Chiapparini, E. (2017) ‘Schule nach amerikanischem Vorbild? : Community Schools in den USA’, Newsletter ZHAW Soziale Arbeit [Preprint].
E. Chiapparini, “Schule nach amerikanischem Vorbild? : Community Schools in den USA,” Newsletter ZHAW Soziale Arbeit, Jun. 2017.
CHIAPPARINI, Emanuela, 2017. Schule nach amerikanischem Vorbild? : Community Schools in den USA. Newsletter ZHAW Soziale Arbeit. 15 Juni 2017
Chiapparini, Emanuela. 2017. “Schule nach amerikanischem Vorbild? : Community Schools in den USA.” Newsletter ZHAW Soziale Arbeit, June.
Chiapparini, Emanuela. “Schule nach amerikanischem Vorbild? : Community Schools in den USA.” Newsletter ZHAW Soziale Arbeit, June 2017.
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.