Please use this identifier to cite or link to this item:
https://doi.org/10.21256/zhaw-382
Publication type: | Bachelor thesis |
Title: | Arbeiten mit ADHS : mögliche Barrieren im Arbeitsalltag |
Authors: | Binggeli, Selina Bossart, Yvonne |
DOI: | 10.21256/zhaw-382 |
Issue Date: | 2011 |
Publisher / Ed. Institution: | ZHAW Zürcher Hochschule für Angewandte Wissenschaften |
Language: | German |
Subject (DDC): | 615.8515: Occupational therapy |
URI: | https://digitalcollection.zhaw.ch/handle/11475/382 |
Departement: | School of Health Sciences |
Appears in collections: | Bachelorarbeiten Ergotherapie |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Binggeli_Bossart_ER08_BA.pdf | 933.5 kB | Adobe PDF | View/Open |
Show full item record
Binggeli, S., & Bossart, Y. (2011). Arbeiten mit ADHS : mögliche Barrieren im Arbeitsalltag [Bachelor’s thesis, ZHAW Zürcher Hochschule für Angewandte Wissenschaften]. https://doi.org/10.21256/zhaw-382
Binggeli, S. and Bossart, Y. (2011) Arbeiten mit ADHS : mögliche Barrieren im Arbeitsalltag. Bachelor’s thesis. ZHAW Zürcher Hochschule für Angewandte Wissenschaften. Available at: https://doi.org/10.21256/zhaw-382.
S. Binggeli and Y. Bossart, “Arbeiten mit ADHS : mögliche Barrieren im Arbeitsalltag,” Bachelor’s thesis, ZHAW Zürcher Hochschule für Angewandte Wissenschaften, 2011. doi: 10.21256/zhaw-382.
BINGGELI, Selina und Yvonne BOSSART, 2011. Arbeiten mit ADHS : mögliche Barrieren im Arbeitsalltag. Bachelor’s thesis. ZHAW Zürcher Hochschule für Angewandte Wissenschaften
Binggeli, Selina, and Yvonne Bossart. 2011. “Arbeiten mit ADHS : mögliche Barrieren im Arbeitsalltag.” Bachelor’s thesis, ZHAW Zürcher Hochschule für Angewandte Wissenschaften. https://doi.org/10.21256/zhaw-382.
Binggeli, Selina, and Yvonne Bossart. Arbeiten mit ADHS : mögliche Barrieren im Arbeitsalltag. ZHAW Zürcher Hochschule für Angewandte Wissenschaften, 2011, https://doi.org/10.21256/zhaw-382.
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.