Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorCoenen, Christian-
dc.date.accessioned2018-03-09T08:52:49Z-
dc.date.available2018-03-09T08:52:49Z-
dc.date.issued1999-
dc.identifier.urihttps://digitalcollection.zhaw.ch/handle/11475/3660-
dc.language.isodede_CH
dc.publisherKatholische Universität Eichstätt-Ingolstadtde_CH
dc.rightsLicence according to publishing contractde_CH
dc.subjectIFMde_CH
dc.subject.ddc658.8: Marketingmanagementde_CH
dc.titleDer Zusammenhang zwischen Zufriedenheit und Loyalität von Automobilkundende_CH
dc.typeWorking Paper – Gutachten – Studiede_CH
dcterms.typeTextde_CH
zhaw.departementLife Sciences und Facility Managementde_CH
zhaw.organisationalunitInstitut für Facility Management (IFM)de_CH
zhaw.publisher.placeIngolstadtde_CH
zhaw.funding.euNode_CH
zhaw.originated.zhawNode_CH
Appears in collections:Publikationen Life Sciences und Facility Management

Files in This Item:
There are no files associated with this item.
Show simple item record
Coenen, C. (1999). Der Zusammenhang zwischen Zufriedenheit und Loyalität von Automobilkunden. Katholische Universität Eichstätt-Ingolstadt.
Coenen, C. (1999) Der Zusammenhang zwischen Zufriedenheit und Loyalität von Automobilkunden. Ingolstadt: Katholische Universität Eichstätt-Ingolstadt.
C. Coenen, “Der Zusammenhang zwischen Zufriedenheit und Loyalität von Automobilkunden,” Katholische Universität Eichstätt-Ingolstadt, Ingolstadt, 1999.
COENEN, Christian, 1999. Der Zusammenhang zwischen Zufriedenheit und Loyalität von Automobilkunden. Ingolstadt: Katholische Universität Eichstätt-Ingolstadt
Coenen, Christian. 1999. “Der Zusammenhang zwischen Zufriedenheit und Loyalität von Automobilkunden.” Ingolstadt: Katholische Universität Eichstätt-Ingolstadt.
Coenen, Christian. Der Zusammenhang zwischen Zufriedenheit und Loyalität von Automobilkunden. Katholische Universität Eichstätt-Ingolstadt, 1999.


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.