Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.editorGouthier, Matthias H. J.-
dc.contributor.editorCoenen, Christian-
dc.contributor.editorSchulze, Henning S.-
dc.contributor.editorWegmann, Christoph-
dc.date.accessioned2018-03-08T12:50:24Z-
dc.date.available2018-03-08T12:50:24Z-
dc.date.issued2007-
dc.identifier.isbn978-3-8349-0688-5de_CH
dc.identifier.urihttps://digitalcollection.zhaw.ch/handle/11475/3537-
dc.language.isodede_CH
dc.publisherGablerde_CH
dc.rightsLicence according to publishing contractde_CH
dc.subjectIFMde_CH
dc.subject.ddc658.8: Marketingmanagementde_CH
dc.titleService Excellence als Impulsgeber : Strategien - Management - Innovation - Branchende_CH
dc.typeBuchde_CH
dcterms.typeTextde_CH
zhaw.departementLife Sciences und Facility Managementde_CH
zhaw.organisationalunitInstitut für Facility Management (IFM)de_CH
zhaw.publisher.placeWiesbadende_CH
dc.identifier.doi10.1007/978-3-8349-9544-5de_CH
zhaw.funding.euNode_CH
zhaw.originated.zhawYesde_CH
zhaw.publication.statuspublishedVersionde_CH
zhaw.publication.reviewNot specifiedde_CH
Appears in collections:Publikationen Life Sciences und Facility Management

Files in This Item:
There are no files associated with this item.
Show simple item record
Gouthier, M. H. J., Coenen, C., Schulze, H. S., & Wegmann, C. (2007). Service Excellence als Impulsgeber : Strategien - Management - Innovation - Branchen. Gabler. https://doi.org/10.1007/978-3-8349-9544-5
Gouthier, M.H.J. et al. (eds) (2007) Service Excellence als Impulsgeber : Strategien - Management - Innovation - Branchen. Wiesbaden: Gabler. Available at: https://doi.org/10.1007/978-3-8349-9544-5.
M. H. J. Gouthier, C. Coenen, H. S. Schulze, and C. Wegmann, Eds., Service Excellence als Impulsgeber : Strategien - Management - Innovation - Branchen. Wiesbaden: Gabler, 2007. doi: 10.1007/978-3-8349-9544-5.
GOUTHIER, Matthias H. J., Christian COENEN, Henning S. SCHULZE und Christoph WEGMANN (Hrsg.), 2007. Service Excellence als Impulsgeber : Strategien - Management - Innovation - Branchen, 2007. Wiesbaden: Gabler. ISBN 978-3-8349-0688-5
Gouthier, Matthias H. J., Christian Coenen, Henning S. Schulze, and Christoph Wegmann, eds. 2007. Service Excellence als Impulsgeber : Strategien - Management - Innovation - Branchen. Wiesbaden: Gabler. https://doi.org/10.1007/978-3-8349-9544-5.
Gouthier, Matthias H. J., et al., editors. Service Excellence als Impulsgeber : Strategien - Management - Innovation - Branchen. Gabler, 2007, https://doi.org/10.1007/978-3-8349-9544-5.


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.