Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.editor | Gouthier, Matthias H. J. | - |
dc.contributor.editor | Coenen, Christian | - |
dc.contributor.editor | Schulze, Henning S. | - |
dc.contributor.editor | Wegmann, Christoph | - |
dc.date.accessioned | 2018-03-08T12:50:24Z | - |
dc.date.available | 2018-03-08T12:50:24Z | - |
dc.date.issued | 2007 | - |
dc.identifier.isbn | 978-3-8349-0688-5 | de_CH |
dc.identifier.uri | https://digitalcollection.zhaw.ch/handle/11475/3537 | - |
dc.language.iso | de | de_CH |
dc.publisher | Gabler | de_CH |
dc.rights | Licence according to publishing contract | de_CH |
dc.subject | IFM | de_CH |
dc.subject.ddc | 658.8: Marketingmanagement | de_CH |
dc.title | Service Excellence als Impulsgeber : Strategien - Management - Innovation - Branchen | de_CH |
dc.type | Buch | de_CH |
dcterms.type | Text | de_CH |
zhaw.departement | Life Sciences und Facility Management | de_CH |
zhaw.organisationalunit | Institut für Facility Management (IFM) | de_CH |
zhaw.publisher.place | Wiesbaden | de_CH |
dc.identifier.doi | 10.1007/978-3-8349-9544-5 | de_CH |
zhaw.funding.eu | No | de_CH |
zhaw.originated.zhaw | Yes | de_CH |
zhaw.publication.status | publishedVersion | de_CH |
zhaw.publication.review | Not specified | de_CH |
Appears in collections: | Publikationen Life Sciences und Facility Management |
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Gouthier, M. H. J., Coenen, C., Schulze, H. S., & Wegmann, C. (2007). Service Excellence als Impulsgeber : Strategien - Management - Innovation - Branchen. Gabler. https://doi.org/10.1007/978-3-8349-9544-5
Gouthier, M.H.J. et al. (eds) (2007) Service Excellence als Impulsgeber : Strategien - Management - Innovation - Branchen. Wiesbaden: Gabler. Available at: https://doi.org/10.1007/978-3-8349-9544-5.
M. H. J. Gouthier, C. Coenen, H. S. Schulze, and C. Wegmann, Eds., Service Excellence als Impulsgeber : Strategien - Management - Innovation - Branchen. Wiesbaden: Gabler, 2007. doi: 10.1007/978-3-8349-9544-5.
GOUTHIER, Matthias H. J., Christian COENEN, Henning S. SCHULZE und Christoph WEGMANN (Hrsg.), 2007. Service Excellence als Impulsgeber : Strategien - Management - Innovation - Branchen, 2007. Wiesbaden: Gabler. ISBN 978-3-8349-0688-5
Gouthier, Matthias H. J., Christian Coenen, Henning S. Schulze, and Christoph Wegmann, eds. 2007. Service Excellence als Impulsgeber : Strategien - Management - Innovation - Branchen. Wiesbaden: Gabler. https://doi.org/10.1007/978-3-8349-9544-5.
Gouthier, Matthias H. J., et al., editors. Service Excellence als Impulsgeber : Strategien - Management - Innovation - Branchen. Gabler, 2007, https://doi.org/10.1007/978-3-8349-9544-5.
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