Publication type: Conference other
Type of review: Not specified
Title: «Ein Opfer des eigenen Erfolges» : Ursachen und Auswirkungen der Aufwertung des Schweizer Franken
Authors: Plaschnick, Björn
et. al: No
Conference details: Finance Circle, Winterthur, Schweiz, 18 März 2024
Issue Date: 18-Mar-2024
Language: German
Subject (DDC): 332: Financial economics
URI: https://digitalcollection.zhaw.ch/handle/11475/30530
Fulltext version: Published version
License (according to publishing contract): Licence according to publishing contract
Departement: School of Management and Law
Organisational Unit: Center for Labor, Digital and Regional Economics (CLDR)
Appears in collections:Publikationen School of Management and Law

Files in This Item:
There are no files associated with this item.
Show full item record
Plaschnick, B. (2024, March 18). «Ein Opfer des eigenen Erfolges» : Ursachen und Auswirkungen der Aufwertung des Schweizer Franken. Finance Circle, Winterthur, Schweiz, 18 März 2024.
Plaschnick, B. (2024) ‘«Ein Opfer des eigenen Erfolges» : Ursachen und Auswirkungen der Aufwertung des Schweizer Franken’, in Finance Circle, Winterthur, Schweiz, 18 März 2024.
B. Plaschnick, “«Ein Opfer des eigenen Erfolges» : Ursachen und Auswirkungen der Aufwertung des Schweizer Franken,” in Finance Circle, Winterthur, Schweiz, 18 März 2024, Mar. 2024.
PLASCHNICK, Björn, 2024. «Ein Opfer des eigenen Erfolges» : Ursachen und Auswirkungen der Aufwertung des Schweizer Franken. In: Finance Circle, Winterthur, Schweiz, 18 März 2024. Conference presentation. 18 März 2024
Plaschnick, Björn. 2024. “«Ein Opfer des eigenen Erfolges» : Ursachen und Auswirkungen der Aufwertung des Schweizer Franken.” Conference presentation. In Finance Circle, Winterthur, Schweiz, 18 März 2024.
Plaschnick, Björn. “«Ein Opfer des eigenen Erfolges» : Ursachen und Auswirkungen der Aufwertung des Schweizer Franken.” Finance Circle, Winterthur, Schweiz, 18 März 2024, 2024.


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.