Issue Date | Title | Involved Person(s) |
2018 | (Re-)establishing familiarity : resumption of occupations by older adults with physical disabilities | Bontje, Peter; Alsaker, Sissel; Asaba, Eric; Kottorp, Anders; Josephsson, Staffan |
18-Jun-2019 | Return to work after flexor tendon injury in Zone I, II and III : early passive motion versus controlled active motion - a cross sectional study | Hauri, Tamara; Patomella, Ann-Helen; Beckmann- Fries, Vera; Meier, Christine; Calcagni, Maurizio |
2-Nov-2019 | Why therapists cannot trade their brain for technology (yet) | Spiess, Martina |
12-Jul-2018 | Promoting or preventing play for children with disabilities in Europe : perspectives from policy and practice | Schulze, Christina; Prellwitz, Maria; Lynch, Helen |
2023 | Nachhaltig gestärkt – Resilienzförderung im Ergotherapiestudium : welche Möglichkeiten gibt es im Curriculum? | Baldissera, Anna; Platz, Céline; Müller, Katja |
28-Aug-2022 | Turning the coin : from enabling persons to enable environments for adolescents with Autism Spectrum Disorder | Krieger, Beate; Schulze, Christina; Piškur, Barbara; Moser, Albine; Beurskens, Sandra |
2014 | Geleitetes Wissen mit individueller Lerngestaltung verbinden : Erfahrungen mit Blended Learning Tools bei der Neugestaltung des Bachelor-Curriculums Ergotherapie | Krieger, Beate |
2021 | Hier bin ich - Film ab! : Digital Storytelling bei Kindern und Jugendlichen mit Fluchterfahrung | Roos, Kim Caroline; Leu, Julia; Probst, Annina |
2017 | Ergotherapiestudierende im Schulzimmer : hat sich da jemand verirrt? Schulbasierte Ergotherapie | Chavez, Celina; Frey, Sara; Hollinger, Tanja; Kaelin, Vera |
2010 | Welche validen und praktikablen Assessmentinstrumente zur Erfassung der Graphomotorik bei Kindern gibt es? | Hüsser, Rabea; Gauch, Melanie |