Issue Date | Title | Involved Person(s) |
Jan-2017 | Cross‐cultural validity of the German version of the Pediatric Evaluation of Disability Inventory (PEDI‐G) : a Rasch model application | Schulze, Christina; Page, Julie; Lilja, Margareta; Kottorp, Anders Börje Mauritz |
2007 | Von der erfahrungsbasierten zur evidenzbasierten Praxis : ein kompletter Kulturwandel? | Page, Julie |
2013 | Developing research in occupational therapy | Page, Julie |
2011 | Evidence-Based Practice : Einstellungen, Kompetenzen und Barrieren bei Ergo- und Physiotherapeuten : Ergebnisse aus einer Kursevaluation an der Zürcher Hochschule für Angewandte Wissenschaften (ZHAW), Schweiz | Page, Julie; Raithel, Jürgen; Luomajoki, Hannu; Schämann, Astrid; Kool, Jan |
May-2010 | Occupational therapy with families from different cultural background living in Switzerland : experiences with the pediatric evaluation disability inventory (PEDI) | Schulze, Christina; Page, Julie |
May-2009 | Welche Bedürfnisse haben ErgotherapeutInnen an ihre Weiterbildung? | Schulze, Christina; Struchen, Cornelia; Page, Julie |
19-Jun-2015 | Formulating goals in occupational therapy : state of the art in Switzerland | Page, Julie; Roos, Kim Caroline; Bänziger, Andreas; Margot-Cattin, Isabel; Agustoni, Stefania; Rossini, Emmanuelle; Meichtry, André; Meyer, Sylvie |
25-May-2012 | Goal setting as a challenging step in occupational therapy intervention : evidence on current state in Switzerland | Margot-Cattin, Isabel; Demurger, Magali; Rossini, Emmanuelle; Galli Hudec, Claudia; Kuster, Erica; Meyer, Sylvie; Moioli, Stefania; Roos, Kim Caroline; Page, Julie |
4-Jul-2014 | Differences in activities of daily living (ADL) abilities of children across world regions : a validity study of the assessment of motor and process skills | Gantschnig, Brigitte E.; Fisher, Anne G.; Page, Julie; Meichtry, André; Nilsson, Ingeborg |
2012 | PEDI - ein Assessment zur Erfassung von Aktivitäten des täglichen Lebens von Kindern : der Prozess der transkulturellen Übersetzung, Adaption und Validierung der Pediatric Evaluation Disability Inventory (PEDI) für den deutschsprachigen Raum in Europa | Schulze, Christina; Page, Julie |