Issue Date | Title | Involved Person(s) |
May-2012 | Swiss research priorities : how are they defined and what is expected? | Nast, Irina; Barbero, Marco; Schoeb, Veronika; Tal, Amir; Masotti, Barbara; Rau, Barbara; Schmid, Stefan; Kool, Jan |
2012 | Can we educate for freedom? : ethical perspectives on the pedagogical paradox | Nordström, Karin |
21-May-2012 | "SpitexPlus" : wie leben über 80-jährige Menschen in der Stadt Winterthur? | Imhof, Lorenz; Dreizler, Jutta; Trechsel, B. |
2012 | Use case 3 : applying the ICF core sets for MS in long term care | Lückenkemper, Miriam; Glässel, Andrea |
Jul-2012 | The influence of a 4-week treadmill training using unstable shoes in patients with low back pain | Stegen, Cordula Mareike; Schelldorfer, Sarah; Bauer, Christoph; Kool, Jan |
Jun-2012 | Deutschsprachige Messinstrumente für die Rehabilitation von Patienten im Wachkoma oder im minimalen Bewusstseinszustand | Huber, Marion; Koch, Stephanie; Borgwardt, Stephan; Stieglitz, Rolf-Dieter; Mäder, Mark |
2012 | Direkt zur Physiotherapie? : Vorgehen Schweizer Physiotherapeutinnen und -therapeuten im Fall des Direktzugangs | Nast, Irina; Allet, Lara; Scheermesser, Mandy; Stegen, Cordula Mareike; Bürge, Elisabeth; Schämann, Astrid |
21-Jan-2012 | Das School Setting Interview : erste Erfahrungen aus dem praktischen Alltag | Krieger, Beate |
2012 | Was tun Ergotherapeuten und Ergotherapeutinnen? : eine konzeptionelle Einführung in die zehn Enablementskills aus dem CMCE | Krieger, Beate |
Oct-2012 | Cross-cultural adaptation of the Quality of Diagnoses, Interventions and Outcomes (Q-DIO) instrument into Brazilian Portuguese | da Costa Linch, G.F.; Müller Staub, Maria; Moraes, M.A.; Azzolin, A.; Rabelo, E.R. |