Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Schulze, Christina | - |
dc.contributor.author | Mali, Myrthe | - |
dc.date.accessioned | 2023-11-10T17:39:34Z | - |
dc.date.available | 2023-11-10T17:39:34Z | - |
dc.date.issued | 2022 | - |
dc.identifier.isbn | 978-3-456-86084-8 | de_CH |
dc.identifier.isbn | 978-3-456-96084-5 | de_CH |
dc.identifier.uri | https://digitalcollection.zhaw.ch/handle/11475/29039 | - |
dc.language.iso | de | de_CH |
dc.publisher | Hogrefe | de_CH |
dc.relation.ispartof | Assessments in der Ergotherapie | de_CH |
dc.rights | Licence according to publishing contract | de_CH |
dc.subject | Assessment | de_CH |
dc.subject | Kind | de_CH |
dc.subject | Partizipation | de_CH |
dc.subject | Ergotherapie | de_CH |
dc.subject.ddc | 305: Personengruppen (Alter, Herkunft, Geschlecht, Einkommen) | de_CH |
dc.subject.ddc | 615.8515: Ergotherapie | de_CH |
dc.title | Evaluation aus der Perspektive der pädiatrischen Ergotherapie | de_CH |
dc.type | Buchbeitrag | de_CH |
dcterms.type | Text | de_CH |
zhaw.departement | Gesundheit | de_CH |
zhaw.organisationalunit | Institut für Ergotherapie (IER) | de_CH |
zhaw.publisher.place | Bern | de_CH |
zhaw.funding.eu | No | de_CH |
zhaw.originated.zhaw | Yes | de_CH |
zhaw.pages.end | 175 | de_CH |
zhaw.pages.start | 147 | de_CH |
zhaw.parentwork.editor | Strebel, Helen | - |
zhaw.parentwork.editor | Merklein de Freitas, Claudia | - |
zhaw.parentwork.editor | Kranz, Florence | - |
zhaw.publication.status | publishedVersion | de_CH |
zhaw.publication.review | Editorial review | de_CH |
zhaw.webfeed | G: Gesundheit von Kindern und Jugendlichen | de_CH |
zhaw.author.additional | No | de_CH |
zhaw.display.portrait | Yes | de_CH |
Appears in collections: | Publikationen Gesundheit |
Files in This Item:
There are no files associated with this item.
Show simple item record
Schulze, C., & Mali, M. (2022). Evaluation aus der Perspektive der pädiatrischen Ergotherapie. In H. Strebel, C. Merklein de Freitas, & F. Kranz (eds.), Assessments in der Ergotherapie (pp. 147–175). Hogrefe.
Schulze, C. and Mali, M. (2022) ‘Evaluation aus der Perspektive der pädiatrischen Ergotherapie’, in H. Strebel, C. Merklein de Freitas, and F. Kranz (eds) Assessments in der Ergotherapie. Bern: Hogrefe, pp. 147–175.
C. Schulze and M. Mali, “Evaluation aus der Perspektive der pädiatrischen Ergotherapie,” in Assessments in der Ergotherapie, H. Strebel, C. Merklein de Freitas, and F. Kranz, Eds. Bern: Hogrefe, 2022, pp. 147–175.
SCHULZE, Christina und Myrthe MALI, 2022. Evaluation aus der Perspektive der pädiatrischen Ergotherapie. In: Helen STREBEL, Claudia MERKLEIN DE FREITAS und Florence KRANZ (Hrsg.), Assessments in der Ergotherapie. Bern: Hogrefe. S. 147–175. ISBN 978-3-456-86084-8
Schulze, Christina, and Myrthe Mali. 2022. “Evaluation aus der Perspektive der pädiatrischen Ergotherapie.” In Assessments in der Ergotherapie, edited by Helen Strebel, Claudia Merklein de Freitas, and Florence Kranz, 147–75. Bern: Hogrefe.
Schulze, Christina, and Myrthe Mali. “Evaluation aus der Perspektive der pädiatrischen Ergotherapie.” Assessments in der Ergotherapie, edited by Helen Strebel et al., Hogrefe, 2022, pp. 147–75.
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.