Please use this identifier to cite or link to this item: https://doi.org/10.21256/zhaw-4110
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorBorghoff, Birgitta-
dc.date.accessioned2018-02-09T15:25:47Z-
dc.date.available2018-02-09T15:25:47Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.issn1664-2228de_CH
dc.identifier.urihttps://digitalcollection.zhaw.ch/handle/11475/2732-
dc.language.isodede_CH
dc.publisherStier Communicationsde_CH
dc.relation.ispartofWirtschaftsmagazinde_CH
dc.rightsLicence according to publishing contractde_CH
dc.subjectUnternehmertumde_CH
dc.subjectzkmde_CH
dc.subjectCultural entrepreneurshipde_CH
dc.subjectEntrepreneurshipde_CH
dc.subject.ddc306: Kulturde_CH
dc.subject.ddc338: Produktionde_CH
dc.titleCulturepreneurship : Wertschöpfung durch kulturelles Engagementde_CH
dc.typeBeitrag in Magazin oder Zeitungde_CH
dcterms.typeTextde_CH
zhaw.departementSchool of Management and Lawde_CH
zhaw.organisationalunitZentrum für Kulturmanagement (ZKM)de_CH
zhaw.publisher.placeWeiningende_CH
dc.identifier.doi10.21256/zhaw-4110-
zhaw.funding.euNode_CH
zhaw.issue17de_CH
zhaw.originated.zhawYesde_CH
zhaw.pages.end27de_CH
zhaw.pages.start24de_CH
zhaw.publication.statuspublishedVersionde_CH
zhaw.volume2011de_CH
Appears in collections:Publikationen School of Management and Law

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
2017_Borghoff_Culturepreneurship_Interview_Wirtschaftsmagazin.pdf1.08 MBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show simple item record
Borghoff, B. (2011). Culturepreneurship : Wertschöpfung durch kulturelles Engagement. Wirtschaftsmagazin, 2011(17), 24–27. https://doi.org/10.21256/zhaw-4110
Borghoff, B. (2011) ‘Culturepreneurship : Wertschöpfung durch kulturelles Engagement’, Wirtschaftsmagazin, 2011(17), pp. 24–27. Available at: https://doi.org/10.21256/zhaw-4110.
B. Borghoff, “Culturepreneurship : Wertschöpfung durch kulturelles Engagement,” Wirtschaftsmagazin, vol. 2011, no. 17, pp. 24–27, 2011, doi: 10.21256/zhaw-4110.
BORGHOFF, Birgitta, 2011. Culturepreneurship : Wertschöpfung durch kulturelles Engagement. Wirtschaftsmagazin. 2011. Bd. 2011, Nr. 17, S. 24–27. DOI 10.21256/zhaw-4110
Borghoff, Birgitta. 2011. “Culturepreneurship : Wertschöpfung durch kulturelles Engagement.” Wirtschaftsmagazin 2011 (17): 24–27. https://doi.org/10.21256/zhaw-4110.
Borghoff, Birgitta. “Culturepreneurship : Wertschöpfung durch kulturelles Engagement.” Wirtschaftsmagazin, vol. 2011, no. 17, 2011, pp. 24–27, https://doi.org/10.21256/zhaw-4110.


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.