Publication type: | Conference paper |
Type of review: | No review |
Title: | Das Verhältnis von Schule und Eltern im Deutschschweizer Schuldiskurs |
Authors: | Maeder, Christoph Knoll, Alex |
et. al: | No |
Conference details: | Forschungskolloquium, Pädagogische Hochschule Zürich, 9. Juni 2015 |
Issue Date: | 2015 |
Language: | German |
Subject (DDC): | 371: Schools and their activities 401.4: Terminology, discourse analysis, pragmatics |
URI: | https://digitalcollection.zhaw.ch/handle/11475/27160 |
Fulltext version: | Published version |
License (according to publishing contract): | Licence according to publishing contract |
Departement: | Social Work |
Organisational Unit: | Institute of Childhood, Youth and Family (IKJF) |
Appears in collections: | Publikationen Soziale Arbeit |
Files in This Item:
There are no files associated with this item.
Show full item record
Maeder, C., & Knoll, A. (2015). Das Verhältnis von Schule und Eltern im Deutschschweizer Schuldiskurs. Forschungskolloquium, Pädagogische Hochschule Zürich, 9. Juni 2015.
Maeder, C. and Knoll, A. (2015) ‘Das Verhältnis von Schule und Eltern im Deutschschweizer Schuldiskurs’, in Forschungskolloquium, Pädagogische Hochschule Zürich, 9. Juni 2015.
C. Maeder and A. Knoll, “Das Verhältnis von Schule und Eltern im Deutschschweizer Schuldiskurs,” in Forschungskolloquium, Pädagogische Hochschule Zürich, 9. Juni 2015, 2015.
MAEDER, Christoph und Alex KNOLL, 2015. Das Verhältnis von Schule und Eltern im Deutschschweizer Schuldiskurs. In: Forschungskolloquium, Pädagogische Hochschule Zürich, 9. Juni 2015. Conference paper. 2015
Maeder, Christoph, and Alex Knoll. 2015. “Das Verhältnis von Schule und Eltern im Deutschschweizer Schuldiskurs.” Conference paper. In Forschungskolloquium, Pädagogische Hochschule Zürich, 9. Juni 2015.
Maeder, Christoph, and Alex Knoll. “Das Verhältnis von Schule und Eltern im Deutschschweizer Schuldiskurs.” Forschungskolloquium, Pädagogische Hochschule Zürich, 9. Juni 2015, 2015.
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.