Please use this identifier to cite or link to this item:
https://doi.org/10.21256/zhaw-25450
Publication type: | Book part |
Type of review: | Peer review (publication) |
Title: | Miteinander statt nebeneinander – Dialogische Wissensgenese von Wissenschaft und Praxis Sozialer Arbeit am Beispiel von WiF.swiss |
Authors: | Eberitzsch, Stefan Keller, Samuel |
et. al: | No |
DOI: | 10.2307/j.ctv2r3369d.25 10.21256/zhaw-25450 |
Published in: | Europäische Gesellschaften zwischen Kohäsion und Spaltung : Rolle, Herausforderungen und Perspektiven Sozialer Arbeit |
Editors of the parent work: | Baier, Florian Borrmann, Stefan Hefel, Johanna M. Thiessen, Barbara |
Page(s): | 279 |
Pages to: | 291 |
Issue Date: | 2022 |
Series: | Theorie, Forschung und Praxis der Sozialen Arbeit |
Publisher / Ed. Institution: | Verlag Barbara Budrich |
ISBN: | 978-3-8474-1772-9 978-3-8474-2613-4 |
Language: | German |
Subject (DDC): | 361: Social work and welfare |
URI: | https://digitalcollection.zhaw.ch/handle/11475/25450 |
Fulltext version: | Published version |
License (according to publishing contract): | CC BY 4.0: Attribution 4.0 International |
Departement: | Social Work |
Organisational Unit: | Institute of Childhood, Youth and Family (IKJF) |
Published as part of the ZHAW project: | WiF.swiss |
Appears in collections: | Publikationen Soziale Arbeit |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
2022_Eberitzsch-Keller_Dialogische-Wissensgenese-Soziale-Arbeit-WiFswiss.pdf | 1.44 MB | Adobe PDF | View/Open |
Show full item record
Eberitzsch, S., & Keller, S. (2022). Miteinander statt nebeneinander – Dialogische Wissensgenese von Wissenschaft und Praxis Sozialer Arbeit am Beispiel von WiF.swiss. In F. Baier, S. Borrmann, J. M. Hefel, & B. Thiessen (eds.), Europäische Gesellschaften zwischen Kohäsion und Spaltung : Rolle, Herausforderungen und Perspektiven Sozialer Arbeit (pp. 279–291). Verlag Barbara Budrich. https://doi.org/10.2307/j.ctv2r3369d.25
Eberitzsch, S. and Keller, S. (2022) ‘Miteinander statt nebeneinander – Dialogische Wissensgenese von Wissenschaft und Praxis Sozialer Arbeit am Beispiel von WiF.swiss’, in F. Baier et al. (eds) Europäische Gesellschaften zwischen Kohäsion und Spaltung : Rolle, Herausforderungen und Perspektiven Sozialer Arbeit. Verlag Barbara Budrich, pp. 279–291. Available at: https://doi.org/10.2307/j.ctv2r3369d.25.
S. Eberitzsch and S. Keller, “Miteinander statt nebeneinander – Dialogische Wissensgenese von Wissenschaft und Praxis Sozialer Arbeit am Beispiel von WiF.swiss,” in Europäische Gesellschaften zwischen Kohäsion und Spaltung : Rolle, Herausforderungen und Perspektiven Sozialer Arbeit, F. Baier, S. Borrmann, J. M. Hefel, and B. Thiessen, Eds. Verlag Barbara Budrich, 2022, pp. 279–291. doi: 10.2307/j.ctv2r3369d.25.
EBERITZSCH, Stefan und Samuel KELLER, 2022. Miteinander statt nebeneinander – Dialogische Wissensgenese von Wissenschaft und Praxis Sozialer Arbeit am Beispiel von WiF.swiss. In: Florian BAIER, Stefan BORRMANN, Johanna M. HEFEL und Barbara THIESSEN (Hrsg.), Europäische Gesellschaften zwischen Kohäsion und Spaltung : Rolle, Herausforderungen und Perspektiven Sozialer Arbeit. Verlag Barbara Budrich. S. 279–291. ISBN 978-3-8474-1772-9
Eberitzsch, Stefan, and Samuel Keller. 2022. “Miteinander statt nebeneinander – Dialogische Wissensgenese von Wissenschaft und Praxis Sozialer Arbeit am Beispiel von WiF.swiss.” In Europäische Gesellschaften zwischen Kohäsion und Spaltung : Rolle, Herausforderungen und Perspektiven Sozialer Arbeit, edited by Florian Baier, Stefan Borrmann, Johanna M. Hefel, and Barbara Thiessen, 279–91. Verlag Barbara Budrich. https://doi.org/10.2307/j.ctv2r3369d.25.
Eberitzsch, Stefan, and Samuel Keller. “Miteinander statt nebeneinander – Dialogische Wissensgenese von Wissenschaft und Praxis Sozialer Arbeit am Beispiel von WiF.swiss.” Europäische Gesellschaften zwischen Kohäsion und Spaltung : Rolle, Herausforderungen und Perspektiven Sozialer Arbeit, edited by Florian Baier et al., Verlag Barbara Budrich, 2022, pp. 279–91, https://doi.org/10.2307/j.ctv2r3369d.25.
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.