Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Schwenninger, Marc | - |
dc.contributor.author | Inglin, Reto | - |
dc.date.accessioned | 2021-04-29T14:27:09Z | - |
dc.date.available | 2021-04-29T14:27:09Z | - |
dc.date.issued | 2021 | - |
dc.identifier.isbn | 978-3-7190-4020-8 | de_CH |
dc.identifier.uri | https://digitalcollection.zhaw.ch/handle/11475/22395 | - |
dc.language.iso | de | de_CH |
dc.publisher | Helbing & Lichtenhahn | de_CH |
dc.relation.ispartof | Schweizer IP-Handbuch : Intellectual Property - Konzepte, Checklisten und Musterdokumente für die Praxis | de_CH |
dc.rights | Licence according to publishing contract | de_CH |
dc.subject.ddc | 346: Privatrecht (CH) | de_CH |
dc.title | § 21 Markenkreations-Auftrag | de_CH |
dc.type | Buchbeitrag | de_CH |
dcterms.type | Text | de_CH |
zhaw.departement | School of Management and Law | de_CH |
zhaw.organisationalunit | Institut für Regulierung und Wettbewerb (IRW) | de_CH |
zhaw.publisher.place | Basel | de_CH |
zhaw.funding.eu | No | de_CH |
zhaw.originated.zhaw | Yes | de_CH |
zhaw.pages.end | 731 | de_CH |
zhaw.pages.start | 717 | de_CH |
zhaw.parentwork.editor | Weinmann, Conrad | - |
zhaw.parentwork.editor | Münch, Peter | - |
zhaw.parentwork.editor | Herren, Jürg | - |
zhaw.publication.status | publishedVersion | de_CH |
zhaw.publication.review | Editorial review | de_CH |
zhaw.author.additional | No | de_CH |
zhaw.display.portrait | Yes | de_CH |
Appears in collections: | Publikationen School of Management and Law |
Files in This Item:
There are no files associated with this item.
Show simple item record
Schwenninger, M., & Inglin, R. (2021). § 21 Markenkreations-Auftrag. In C. Weinmann, P. Münch, & J. Herren (eds.), Schweizer IP-Handbuch : Intellectual Property - Konzepte, Checklisten und Musterdokumente für die Praxis (pp. 717–731). Helbing & Lichtenhahn.
Schwenninger, M. and Inglin, R. (2021) ‘§ 21 Markenkreations-Auftrag’, in C. Weinmann, P. Münch, and J. Herren (eds) Schweizer IP-Handbuch : Intellectual Property - Konzepte, Checklisten und Musterdokumente für die Praxis. Basel: Helbing & Lichtenhahn, pp. 717–731.
M. Schwenninger and R. Inglin, “§ 21 Markenkreations-Auftrag,” in Schweizer IP-Handbuch : Intellectual Property - Konzepte, Checklisten und Musterdokumente für die Praxis, C. Weinmann, P. Münch, and J. Herren, Eds. Basel: Helbing & Lichtenhahn, 2021, pp. 717–731.
SCHWENNINGER, Marc und Reto INGLIN, 2021. § 21 Markenkreations-Auftrag. In: Conrad WEINMANN, Peter MÜNCH und Jürg HERREN (Hrsg.), Schweizer IP-Handbuch : Intellectual Property - Konzepte, Checklisten und Musterdokumente für die Praxis. Basel: Helbing & Lichtenhahn. S. 717–731. ISBN 978-3-7190-4020-8
Schwenninger, Marc, and Reto Inglin. 2021. “§ 21 Markenkreations-Auftrag.” In Schweizer IP-Handbuch : Intellectual Property - Konzepte, Checklisten und Musterdokumente für die Praxis, edited by Conrad Weinmann, Peter Münch, and Jürg Herren, 717–31. Basel: Helbing & Lichtenhahn.
Schwenninger, Marc, and Reto Inglin. “§ 21 Markenkreations-Auftrag.” Schweizer IP-Handbuch : Intellectual Property - Konzepte, Checklisten und Musterdokumente für die Praxis, edited by Conrad Weinmann et al., Helbing & Lichtenhahn, 2021, pp. 717–31.
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.