Search


Results 1-15 of 114 (Search time: 0.041 seconds).
Item hits:
Issue DateTitleInvolved Person(s)
2022Eine Fallstudie zur Evaluation und Weiterentwicklung des Produktportfolios eines KMU Cloud Service ProvidersRuss, Christian; Gellrich, Mario; Fuhrer, Philippe
2022The impact of fake news on financial markets : deep learning and stock market reactionFazlija, Bledar; Dauti, Visar
2022Rechtliche Risiken von sozialen Medien im Rahmen des ArbeitsverhältnissesEgli, Urs; Vögeli Galli, Nicole; Zai, Mirjam
2022Ein Lebens- und Wohnraumkonzept für die nachberufliche LebensphaseSlavik, Eva; Vögeli Galli, Nicole; Ulrich-Hamann, Michèle Céline
2022Implementation of Toyota-based kaizen in Swiss small and medium-sized enterprises : prerequisites and success factorsHeim, Edgar; Muff, Joris
2022Öffentliche Wahrnehmung von Negativemissionstechnologien in der Schweiz : eine Analyse anhand einer quantitativen UmfrageBoogen, Nina; Sutter, Daria
2022To B or not to B : the organizational and strategic impact of the B Corp certificationSchuppisser, Stefan; Good, Julian
2022Contested modernities in the mirror of the film industryMünch, Peter; Padrutt, Roman
2022Are financial technology firms more likely to receive equity funding?Kaya, Orcun; Firtina, Emine Çiçek
2022Crypto assets in the Swiss private wealth managementKünzle, Christoph; Hauf, Patrick; Cabus, Bruna
2022Anforderungsanalyse und Konzeption einer digitalen P2P-Gifting-Plattform : eine strategische Untersuchung zur Erschliessung neuer Einkommensströme für die Twint AGWu, Juan; Lehner, Yves
2022Arbeitsbelastung bei Berufsschullehrpersonen im Kanton Zürich vor und während der Covid-19-PandemieMüller, Frithjof; Mertes, Alexander; Garofalo, Alessandro
2022Credit risk assessment via machine learning : impact of pandemic and macroeconomic variables on mortgage loan default predictionFazlija, Bledar; Sugandhita
2022Verwendung von Cloud-Dienstleistungen mit Transfer(s) von Personendaten in Clouds von US-Anbietern/in die USAGriesinger, Marcel; Köpfli, Melanie
2022Algorithmisches Influencer Marketing : inwiefern kann der Prozess des Influencer Marketings automatisiert werden?Seiler, Roger; Al Shaal, Ahmad
Results 1-15 of 114 (Search time: 0.041 seconds).