Search


Results 11-20 of 30 (Search time: 0.005 seconds).
Item hits:
Issue DateTitleInvolved Person(s)
13-Jul-2022Digitale Kommunikation und kindliche Entwicklungvon Wyl, Agnes
2005Buchbesprechung: Peter Fonagy, György Gergely, Elliot L. Jurist u. Mary Target : Affektregulierung, Mentalisierung und die Entwicklung des Selbst. Aus dem Englischen von Elisabeth Vorspohl. Klett-Cotta, Stuttgart, 2004, 572 Seitenvon Wyl, Agnes
2005Depressive symptoms and psychosocial stress across the transition to parenthood : associations with parental psychopathology and child difficultyPerren, Sonja; von Wyl, Agnes; Bürgin, Dieter; Simoni, Heidi; von Klitzing, Kai
30-Jun-2021Smart Start und Smart Toddlersvon Wyl, Agnes
2012Visually detected NREM Stage 2 sleep spindles in kindergarten children are associated with stress challenge and coping strategiesMikoteit, Torsten; Brand, Serge; Beck, Johannes; Perren, Sonja; von Wyl, Agnes; von Klitzing, Kai; Holsboer-Trachsler, Edith; Hatzinger, Martin
13-Mar-2014Lebenslinie und Persönlichkeitvon Wyl, Agnes
2018Stress und soziale Unterstützung im ersten Jahr einer BerufsausbildungHösli-Leu, Sabrina; Wade-Bohleber, Laura Maria; von Wyl, Agnes
2006Associations between behavioral/emotional difficulties in kindergarten children and the quality of their peer relationshipsPerren, Sonja; von Wyl, Agnes; Stadelmann, Stephanie; Bürgin, Dieter; von Klitzing, Kai
Jun-2014Youth in transition : building resilience in apprenticeship and child care servicesvon Wyl, Agnes; Gharabaghi, Kiaras; Steinebach, Christoph
Nov-2007Hypothalamic-pituitary-adrenocortical (HPA) activity in kindergarten children : importance of gender and associations with behavioral/emotional difficultiesHatzinger, Martin; Brand, Serge; Perren, Sonja; von Wyl, Agnes; von Klitzing, Kai; Holsboer-Trachsler, Edith