Issue Date | Title | Involved Person(s) |
2021 | Herausforderungen am Übergang Schule-Beruf | Sabatella, Filomena; von Wyl, Agnes; Wehrli, Ran Michael |
2022 | «inclusive» : group counseling in a non-clinical setting for emerging adults in transition | von Wyl, Agnes; Sabatella, Filomena; Wehrli, Ran Michael |
30-Jun-2021 | Smart Start und Smart Toddlers | von Wyl, Agnes |
Mar-2022 | Factors related to non-compliance with non-pharmaceutical interventions to mitigate the spread of SARS-CoV-2 : results from a survey in the Swiss general adult population | Hengartner, Michael P.; Waller, Gregor; von Wyl, Agnes |
2021 | «inklusiv plus» : aktueller Stand | von Wyl, Agnes; Sabatella, Filomena; Wehrli, Ran Michael |
2022 | «inclusive plus» : group psychotherapy for young people and emerging adults in work integration programs | von Wyl, Agnes; Sabatella, Filomena; Wehrli, Ran Michael |
Jun-2022 | Kindergartenkinder am Smartphone und Tablet : Zusammenhänge mit der sozial-emotionalen Entwicklung und Verhaltensproblemen – eine Scoping Review | von Wyl, Agnes; Schneebeli, Larissa; Hubacher, Rahel; Braune-Krickau, Katrin |
2020 | Personality traits and psychopathology over the course of six months of outpatient psychotherapy : a prospective observational study | Hengartner, Michael Pascal; von Wyl, Agnes; Heiniger Haldimann, Barbara; Yamanaka-Altenstein, Misa |
2022 | Beratung und Psychotherapie im Übergang I | Wehrli, Ran Michael; Sabatella, Filomena; von Wyl, Agnes |
Feb-2022 | „Aacho“ – ein niederschwelliges gruppentherapeutisches Angebot für geflüchtete Mütter mit Kleinkindern : Ergebnisse einer evaluativen Pilotstudie | Wade-Bohleber, Laura; Hofer, Anina; Ottiger, Martina; von Wyl, Agnes; Stulz, Antonia; Rumpel, Sandra |