Publication type: Conference other
Type of review: Not specified
Title: ICT-Lernumgebungen und (empirische) Unterrichtsforschung : Diskussion von Forschungsansätzen und -befunden
Authors: Müller, Claude
Conference details: Jahrestagung von ICTgymnet, Zürich, 13. März 2007
Issue Date: 2007
Language: German
Subject (DDC): 371: Schools and their activities
Further description: Einstiegsreferat
URI: https://digitalcollection.zhaw.ch/handle/11475/16643
Fulltext version: Published version
License (according to publishing contract): Licence according to publishing contract
Departement: School of Management and Law
Organisational Unit: Center for Innovative Teaching and Learning (ZID)
Appears in collections:Publikationen School of Management and Law

Files in This Item:
There are no files associated with this item.
Show full item record
Müller, C. (2007). ICT-Lernumgebungen und (empirische) Unterrichtsforschung : Diskussion von Forschungsansätzen und -befunden. Jahrestagung von ICTgymnet, Zürich, 13. März 2007.
Müller, C. (2007) ‘ICT-Lernumgebungen und (empirische) Unterrichtsforschung : Diskussion von Forschungsansätzen und -befunden’, in Jahrestagung von ICTgymnet, Zürich, 13. März 2007.
C. Müller, “ICT-Lernumgebungen und (empirische) Unterrichtsforschung : Diskussion von Forschungsansätzen und -befunden,” in Jahrestagung von ICTgymnet, Zürich, 13. März 2007, 2007.
MÜLLER, Claude, 2007. ICT-Lernumgebungen und (empirische) Unterrichtsforschung : Diskussion von Forschungsansätzen und -befunden. In: Jahrestagung von ICTgymnet, Zürich, 13. März 2007. Conference presentation. 2007
Müller, Claude. 2007. “ICT-Lernumgebungen und (empirische) Unterrichtsforschung : Diskussion von Forschungsansätzen und -befunden.” Conference presentation. In Jahrestagung von ICTgymnet, Zürich, 13. März 2007.
Müller, Claude. “ICT-Lernumgebungen und (empirische) Unterrichtsforschung : Diskussion von Forschungsansätzen und -befunden.” Jahrestagung von ICTgymnet, Zürich, 13. März 2007, 2007.


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.