Title: Unterrichtswahrnehmung, situatives Interesse und kognitive Aktivität von Lernenden im kaufmännischen Bereich
Authors : Holtsch, Doreen
Reichmuth, Andrea
Höpfer, Eva
Rohr-Mentele, Silja
Sticca, Fabio
Forster-Heinzer, Sarah
Meuli Ibarra, Barbara
Wenger, Eva
Published in : Lehren und Lernen auf der Sekundarstufe II : gymnasial- und wirtschaftspädagogische Perspektiven : Festschrift anlässlich der Emeritierung von Prof. Dr. Franz Eberle
Pages : 330
Pages to: 351
Editors of the parent work: Holtsch, Doreen
Oepke, Maren
Schumann, Stephan
Publisher / Ed. Institution : hep-Verlag
Publisher / Ed. Institution: Bern
Issue Date: 2019
License (according to publishing contract) : Licence according to publishing contract
Type of review: No review
Language : German
Subjects : Sekundarstufe II; Unterrichtswahrnehmung; Lehren; Lernen
Subject (DDC) : 370: Education
Departement: School of Management and Law
Organisational Unit: Center for Innovative Teaching and Learning (ZID)
Publication type: Book part
ISBN: 978-3-0355-1538-1
URI: https://digitalcollection.zhaw.ch/handle/11475/16295
Appears in Collections:Publikationen School of Management and Law

Files in This Item:
There are no files associated with this item.


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.