Publication type: Conference paper
Type of review: Not specified
Title: Frische : Geruchs- und Geschmacksbeschreibungen in der Zeitschriftenwerbung von 1931-2003
Proceedings: Semantik der Sinne : Proceedings zur Tagung 18. und 19. Juni 2004, Universität Zürich
Conference details: Tagung «Semantik der Sinne», Zürich, 18.-19. Juni 2004
Issue Date: 2005
Publisher / Ed. Institution: ETH Zürich
Publisher / Ed. Institution: Zürich
ISBN: 3-906783-01-4
978-3-906783-01-7
Language: German
Subject (DDC): 401.4: Terminology, discourse analysis, pragmatics
659: Advertising and public relations
URI: https://digitalcollection.zhaw.ch/handle/11475/15036
Fulltext version: Published version
License (according to publishing contract): Licence according to publishing contract
Departement: Applied Linguistics
Appears in collections:Publikationen Angewandte Linguistik

Files in This Item:
There are no files associated with this item.
Show full item record
Frische : Geruchs- und Geschmacksbeschreibungen in der Zeitschriftenwerbung von 1931-2003. (2005). Semantik der Sinne : Proceedings zur Tagung 18. und 19. Juni 2004, Universität Zürich.
‘Frische : Geruchs- und Geschmacksbeschreibungen in der Zeitschriftenwerbung von 1931-2003’ (2005) in Semantik der Sinne : Proceedings zur Tagung 18. und 19. Juni 2004, Universität Zürich. Zürich: ETH Zürich.
“Frische : Geruchs- und Geschmacksbeschreibungen in der Zeitschriftenwerbung von 1931-2003,” in Semantik der Sinne : Proceedings zur Tagung 18. und 19. Juni 2004, Universität Zürich, 2005.
Frische : Geruchs- und Geschmacksbeschreibungen in der Zeitschriftenwerbung von 1931-2003, 2005. In: Semantik der Sinne : Proceedings zur Tagung 18. und 19. Juni 2004, Universität Zürich. Conference paper. Zürich: ETH Zürich. ISBN 3-906783-01-4
“Frische : Geruchs- und Geschmacksbeschreibungen in der Zeitschriftenwerbung von 1931-2003.” 2005. Conference paper. In Semantik der Sinne : Proceedings zur Tagung 18. und 19. Juni 2004, Universität Zürich. Zürich: ETH Zürich.
“Frische : Geruchs- und Geschmacksbeschreibungen in der Zeitschriftenwerbung von 1931-2003.” Semantik der Sinne : Proceedings zur Tagung 18. und 19. Juni 2004, Universität Zürich, ETH Zürich, 2005.


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.