Publication type: Book part
Type of review: Editorial review
Title: Werbe- und Verkaufsmethoden
Authors: Schwenninger, Marc
Published in: Schweizerisches und europäisches Wettbewerbsrecht
Editors of the parent work: Greiser, Thomas
Krauskopf, Patrick
Münch, Peter
Page(s): 185
Pages to: 230
Issue Date: 2005
Series: Handbücher für die Anwaltspraxis
Series volume: 9
Publisher / Ed. Institution: Helbing & Lichtenhahn
Publisher / Ed. Institution: Basel
ISBN: 978-3-7190-2284-6
Language: German
Subject (DDC): 343: Property, finance, tax and commercial law (CH)
URI: https://digitalcollection.zhaw.ch/handle/11475/13480
Fulltext version: Published version
License (according to publishing contract): Licence according to publishing contract
Departement: School of Management and Law
Organisational Unit: Institute of Enterprise Law (IUR)
Appears in collections:Publikationen School of Management and Law

Files in This Item:
There are no files associated with this item.
Show full item record
Schwenninger, M. (2005). Werbe- und Verkaufsmethoden. In T. Greiser, P. Krauskopf, & P. Münch (eds.), Schweizerisches und europäisches Wettbewerbsrecht (pp. 185–230). Helbing & Lichtenhahn.
Schwenninger, M. (2005) ‘Werbe- und Verkaufsmethoden’, in T. Greiser, P. Krauskopf, and P. Münch (eds) Schweizerisches und europäisches Wettbewerbsrecht. Basel: Helbing & Lichtenhahn, pp. 185–230.
M. Schwenninger, “Werbe- und Verkaufsmethoden,” in Schweizerisches und europäisches Wettbewerbsrecht, T. Greiser, P. Krauskopf, and P. Münch, Eds. Basel: Helbing & Lichtenhahn, 2005, pp. 185–230.
SCHWENNINGER, Marc, 2005. Werbe- und Verkaufsmethoden. In: Thomas GREISER, Patrick KRAUSKOPF und Peter MÜNCH (Hrsg.), Schweizerisches und europäisches Wettbewerbsrecht. Basel: Helbing & Lichtenhahn. S. 185–230. ISBN 978-3-7190-2284-6
Schwenninger, Marc. 2005. “Werbe- und Verkaufsmethoden.” In Schweizerisches und europäisches Wettbewerbsrecht, edited by Thomas Greiser, Patrick Krauskopf, and Peter Münch, 185–230. Basel: Helbing & Lichtenhahn.
Schwenninger, Marc. “Werbe- und Verkaufsmethoden.” Schweizerisches und europäisches Wettbewerbsrecht, edited by Thomas Greiser et al., Helbing & Lichtenhahn, 2005, pp. 185–230.


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.