Title: Werbe- und Verkaufsmethoden
Authors : Schwenninger, Marc
Published in : Schweizerisches und europäisches Wettbewerbsrecht
Pages : 185
Pages to: 230
Editors of the parent work: Greiser, Thomas
Krauskopf, Patrick
Münch, Peter
Publisher / Ed. Institution : Helbing & Lichtenhahn
Publisher / Ed. Institution: Basel
Issue Date: 2005
License (according to publishing contract) : Licence according to publishing contract
Series : Handbücher für die Anwaltspraxis
Series volume: 9
Type of review: Editorial review
Language : German
Subject (DDC) : 343: Property, finance, tax and commercial law (CH)
Abstract: Das neueste Werk aus der Reihe «Handbücher für die Anwaltspraxis» erläutert alle wichtigen materiell- und verfahrensrechtlichen Aspekte des schweizerischen Wettbewerbsrechts als auch internationaler Bezüge. Die für die gesamte Reihe typische integrierte Darstellungsform prägt auch dieses Werk: Es finden sich zahlreiche Checklisten, Fallbeispiele und Präjudizen, die sowohl die komplexen Fragen des Wettbewerbsrechts anschaulich beantworten als auch eine direkte praktische Umsetzung der gewonnenen Erkenntnisse ermöglichen.
Departement: School of Management and Law
Organisational Unit: Center for Corporate and Tax Law (ZUS)
Publication type: Book Part
ISBN: 978-3-7190-2284-6
URI: https://digitalcollection.zhaw.ch/handle/11475/13480
Appears in Collections:Publikationen School of Management and Law

Files in This Item:
There are no files associated with this item.


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.