Publication type: | Book part |
Type of review: | Editorial review |
Title: | Werbe- und Verkaufsmethoden |
Authors: | Schwenninger, Marc |
Published in: | Schweizerisches und europäisches Wettbewerbsrecht |
Editors of the parent work: | Greiser, Thomas Krauskopf, Patrick Münch, Peter |
Page(s): | 185 |
Pages to: | 230 |
Issue Date: | 2005 |
Series: | Handbücher für die Anwaltspraxis |
Series volume: | 9 |
Publisher / Ed. Institution: | Helbing & Lichtenhahn |
Publisher / Ed. Institution: | Basel |
ISBN: | 978-3-7190-2284-6 |
Language: | German |
Subject (DDC): | 343: Property, finance, tax and commercial law (CH) |
URI: | https://digitalcollection.zhaw.ch/handle/11475/13480 |
Fulltext version: | Published version |
License (according to publishing contract): | Licence according to publishing contract |
Departement: | School of Management and Law |
Organisational Unit: | Institute of Enterprise Law (IUR) |
Appears in collections: | Publikationen School of Management and Law |
Files in This Item:
There are no files associated with this item.
Show full item record
Schwenninger, M. (2005). Werbe- und Verkaufsmethoden. In T. Greiser, P. Krauskopf, & P. Münch (eds.), Schweizerisches und europäisches Wettbewerbsrecht (pp. 185–230). Helbing & Lichtenhahn.
Schwenninger, M. (2005) ‘Werbe- und Verkaufsmethoden’, in T. Greiser, P. Krauskopf, and P. Münch (eds) Schweizerisches und europäisches Wettbewerbsrecht. Basel: Helbing & Lichtenhahn, pp. 185–230.
M. Schwenninger, “Werbe- und Verkaufsmethoden,” in Schweizerisches und europäisches Wettbewerbsrecht, T. Greiser, P. Krauskopf, and P. Münch, Eds. Basel: Helbing & Lichtenhahn, 2005, pp. 185–230.
SCHWENNINGER, Marc, 2005. Werbe- und Verkaufsmethoden. In: Thomas GREISER, Patrick KRAUSKOPF und Peter MÜNCH (Hrsg.), Schweizerisches und europäisches Wettbewerbsrecht. Basel: Helbing & Lichtenhahn. S. 185–230. ISBN 978-3-7190-2284-6
Schwenninger, Marc. 2005. “Werbe- und Verkaufsmethoden.” In Schweizerisches und europäisches Wettbewerbsrecht, edited by Thomas Greiser, Patrick Krauskopf, and Peter Münch, 185–230. Basel: Helbing & Lichtenhahn.
Schwenninger, Marc. “Werbe- und Verkaufsmethoden.” Schweizerisches und europäisches Wettbewerbsrecht, edited by Thomas Greiser et al., Helbing & Lichtenhahn, 2005, pp. 185–230.
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.