Publication type: Contribution to magazine or newspaper
Title: Machtverschiebung durch Social Media in der Schweiz
Authors: Ledergerber, Armin
Reidenbach, Judith
Published in: Marketing & Kommunikation
Volume(Issue): 2011
Issue: 8
Pages: 21
Pages to: 22
Issue Date: 2011
Publisher / Ed. Institution: Galledia
ISSN: 1023-8913
0255-7673
Language: German
Subjects: Kommunikation; Marketing; Social Media; Schweiz
Subject (DDC): 302: Social interaction
Abstract: Das Thema Social Media ist in aller Munde, die Nutzerzahlen von Social-Media-Diensten steigen exponentiell und das Angebot an neuen Plattformen im Internet scheint nahezu grenzenlos. Der Wandel des Internets als reine Informationsquelle hin zum Web 2.0 als interaktivem «Mitmach-Web» führt zu merklichen Veränderungen der Machtverhältnisse auf dem Markt.
URI: https://digitalcollection.zhaw.ch/handle/11475/11819
Fulltext version: Published version
License (according to publishing contract): Licence according to publishing contract
Departement: School of Management and Law
Organisational Unit: Institute of Marketing Management (IMM)
Appears in Collections:Publikationen School of Management and Law

Files in This Item:
There are no files associated with this item.


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.