Title: Machtverschiebung durch Social Media in der Schweiz
Authors : Ledergerber, Armin
Reidenbach, Judith
Published in : Marketing & Kommunikation
Volume(Issue) : 2011
Issue : 8
Pages : 21
Pages to: 22
Publisher / Ed. Institution : Galledia
Issue Date: 2011
License (according to publishing contract) : Licence according to publishing contract
Language : German
Subjects : Kommunikation; Marketing; Social Media; Schweiz
Subject (DDC) : 302: Social interaction
Abstract: Das Thema Social Media ist in aller Munde, die Nutzerzahlen von Social-Media-Diensten steigen exponentiell und das Angebot an neuen Plattformen im Internet scheint nahezu grenzenlos. Der Wandel des Internets als reine Informationsquelle hin zum Web 2.0 als interaktivem «Mitmach-Web» führt zu merklichen Veränderungen der Machtverhältnisse auf dem Markt.
Departement: School of Management and Law
Organisational Unit: Institute of Marketing Management (IMM)
Publication type: Contribution to Magazine or Newspaper
ISSN: 1023-8913
0255-7673
URI: https://digitalcollection.zhaw.ch/handle/11475/11819
Appears in Collections:Publikationen School of Management and Law

Files in This Item:
There are no files associated with this item.


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.