Publication type: Contribution to magazine or newspaper
Title: Negawatt statt Megawatt
Authors: Rellstab, Rolf
Published in: Competence
Volume(Issue): 2014
Issue: 5
Pages: 18
Pages to: 19
Issue Date: 2014
Publisher / Ed. Institution: ZHAW Zürcher Hochschule für Angewandte Wissenschaften
ISSN: 2297-6140
Language: German
Subjects: Competence; Marketing; Studie; Megawatt
Subject (DDC): 
Abstract: Energieeffizienz ist ein zentraler Pfeiler der Energiestrategie 2050. Die Schweiz gehört zu den Spitzenreitern punkto Energieeffizienz, auch dank ihrem dominanten Tertiärsektor. Dennoch liegen auch bei hiesigen Unternehmen grosse Sparpotenziale brach. Wie diese genutzt werden können, untersucht die ZHAW in einem interdisziplinären Projekt.
URI: https://digitalcollection.zhaw.ch/handle/11475/11494
Fulltext version: Published version
License (according to publishing contract): Licence according to publishing contract
Departement: School of Management and Law
Organisational Unit: Institute of Marketing Management (IMM)
Published as part of the ZHAW project: Negawatt statt Megawatt
Appears in collections:Publikationen School of Management and Law

Files in This Item:
There are no files associated with this item.


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.