Suche


Treffer 1-13 von 13 (Suchzeit: 0.004 Sekunden).
  • Zurück
  • 1
  • Weiter
Treffer Dokumente:
ErscheinungsdatumTitelBeteiligte Person(en)
4-Okt-2023Schreiben mit generativer KI in Lehre und UnterrichtMahlow, Cerstin
11-Sep-2023Literacy empowers participation — how can AI empower literacy?Mahlow, Cerstin
Jun-2023Towards implementing a module for automated writing feedbackUlasik, Malgorzata Anna; Runte, Maren; Mahlow, Cerstin; Stahlhut, Laura; Gautschi, Curtis
Jun-2023First insights into post-feedback revision strategies based on writing process and product dataMahlow, Cerstin; Ulasik, Malgorzata Anna; Matic, Igor
21-Mär-2023Entwicklung eines Produkt-Prozess-Korpus zur Unterstützung des Erwerbs von Kompetenzen im Bereich Digital Literacy (SPPC Swiss Process-Product Corpus of Student Writing Development)Mahlow, Cerstin; Ulasik, Malgorzata Anna
Feb-2023Supporting the acquisition of digital literacy with the Swiss Process-Product Corpus of Student Writing DevelopmentMahlow, Cerstin
Feb-2023Using the concept of transforming sequences to automatically extract and classify burstsMahlow, Cerstin; Ulasik, Malgorzata Anna
2023Satz- und Textgeschichten in SchreibprozessdatenUlasik, Malgorzata Anna; Mahlow, Cerstin
Jun-2022Structure! You get more than you seeMahlow, Cerstin
11-Mai-2022Text and sentence histories for analyzing the production of multi-word structuresMahlow, Cerstin
Feb-2022Nutzung von INCEpTION zur Entwicklung und Verwendung von Auszeichnungsrichtlinien für TextprozedurenRunte, Maren; Mahlow, Cerstin; Ulasik, Malgorzata Anna; Hoefele, Joachim; Opacic, Aleksandra
27-Mai-2021Growing trees : visualizing text genetics as sentence history during writingMahlow, Cerstin
2021Schreiben, reden und schweigen : EntwicklungsszenarienMahlow, Cerstin
Treffer 1-13 von 13 (Suchzeit: 0.004 Sekunden).
  • Zurück
  • 1
  • Weiter