Publication type: | Contribution to magazine or newspaper |
Title: | Die Bedeutung von Gesellschafts-Megatrends für den Kundendialog |
Authors: | Hannich, Frank Beerli, Beata |
Published in: | Marketing & Kommunikation |
Volume(Issue): | 2011 |
Issue: | 11 |
Page(s): | 63 |
Pages to: | 64 |
Issue Date: | 2011 |
Publisher / Ed. Institution: | Galledia |
ISSN: | 0255-7673 1023-8913 |
Language: | German |
Subject (DDC): | 658.8: Marketing management |
Abstract: | Advanced Studies Megatrends und die bahnbrechenden gesellschaftlichen Veränderungen, die sie erwarten lassen, sind in aller Munde. Wirklichen Mehrwert aber bringt erst die Frage: Was bedeutet das für das CRM in meinem Unternehmen? Ein Bericht über die Kompetenzanforderungen zu Kundenbeziehungen. |
URI: | https://digitalcollection.zhaw.ch/handle/11475/10628 |
Fulltext version: | Published version |
License (according to publishing contract): | Licence according to publishing contract |
Departement: | School of Management and Law |
Appears in collections: | Publikationen School of Management and Law |
Files in This Item:
There are no files associated with this item.
Show full item record
Hannich, F., & Beerli, B. (2011). Die Bedeutung von Gesellschafts-Megatrends für den Kundendialog. Marketing & Kommunikation, 2011(11), 63–64.
Hannich, F. and Beerli, B. (2011) ‘Die Bedeutung von Gesellschafts-Megatrends für den Kundendialog’, Marketing & Kommunikation, 2011(11), pp. 63–64.
F. Hannich and B. Beerli, “Die Bedeutung von Gesellschafts-Megatrends für den Kundendialog,” Marketing & Kommunikation, vol. 2011, no. 11, pp. 63–64, 2011.
HANNICH, Frank und Beata BEERLI, 2011. Die Bedeutung von Gesellschafts-Megatrends für den Kundendialog. Marketing & Kommunikation. 2011. Bd. 2011, Nr. 11, S. 63–64
Hannich, Frank, and Beata Beerli. 2011. “Die Bedeutung von Gesellschafts-Megatrends für den Kundendialog.” Marketing & Kommunikation 2011 (11): 63–64.
Hannich, Frank, and Beata Beerli. “Die Bedeutung von Gesellschafts-Megatrends für den Kundendialog.” Marketing & Kommunikation, vol. 2011, no. 11, 2011, pp. 63–64.
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.