Publication type: Contribution to magazine or newspaper
Title: De gustibus non est disputandum
Authors: Steinmann, Cary
Published in: Persönlich : das Schweizer Kommunikationsmagazin für Entscheider und Meinungsführer
Issue Date: 5-Nov-2009
Publisher / Ed. Institution: Persönlich Verlag
ISSN: 1422-4666
Language: German
Subjects: Werbung
Subject (DDC): 658.8: Marketing management
Abstract: Über Geschmack lässt sich nicht streiten – aber den Geschmack der Zielgruppe sollte man zumindest zur Kenntnis nehmen. Rivella hat sich mit der übereilten Lancierung und Relancierung von Rivella Gelb keinen Gefallen getan. Die Marke schiesst sich wiederholt selber ins Knie.
URI: https://www.persoenlich.com/allgemeines/de-gustibus-non-est-disputandum-316579
https://digitalcollection.zhaw.ch/handle/11475/10423
Fulltext version: Published version
License (according to publishing contract): Licence according to publishing contract
Departement: School of Management and Law
Organisational Unit: International Management Institute (IMI)
Appears in collections:Publikationen School of Management and Law

Files in This Item:
There are no files associated with this item.


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.