Publication type: Contribution to magazine or newspaper
Title: Gute Führung steigert die Kundenorientierung
Authors: Coenen, Christian
Waldburger, Doris
Pfammatter, Sandra
Published in: IO Management Zeitschrift
Volume(Issue): 2012
Issue: 6
Page(s): 36
Pages to: 39
Issue Date: Nov-2012
Publisher / Ed. Institution: Springer
Publisher / Ed. Institution: Zürich
ISSN: 0019-9281
1660-5683
2234-9863
Language: German
Subjects: Mitarbeiter; Dienstleistung; Führung; Kundenorientierung
Subject (DDC): 658.4: Executive Management
658.8: Marketing management
Abstract: Die Servicequalität einer Organisation entscheidet massgeblich darüber, ob der Kunde zufrieden ist. Gefordert ist neben dem Dienstleister mit Kundenkontakt auch dessen Vorgesetzter.
URI: https://digitalcollection.zhaw.ch/handle/11475/3553
Fulltext version: Published version
License (according to publishing contract): Licence according to publishing contract
Departement: Life Sciences and Facility Management
Organisational Unit: Institute of Facility Management (IFM)
Appears in collections:Publikationen Life Sciences und Facility Management

Files in This Item:
There are no files associated with this item.
Show full item record
Coenen, C., Waldburger, D., & Pfammatter, S. (2012). Gute Führung steigert die Kundenorientierung. IO Management Zeitschrift, 2012(6), 36–39.
Coenen, C., Waldburger, D. and Pfammatter, S. (2012) ‘Gute Führung steigert die Kundenorientierung’, IO Management Zeitschrift, 2012(6), pp. 36–39.
C. Coenen, D. Waldburger, and S. Pfammatter, “Gute Führung steigert die Kundenorientierung,” IO Management Zeitschrift, vol. 2012, no. 6, pp. 36–39, Nov. 2012.
COENEN, Christian, Doris WALDBURGER und Sandra PFAMMATTER, 2012. Gute Führung steigert die Kundenorientierung. IO Management Zeitschrift. November 2012. Bd. 2012, Nr. 6, S. 36–39
Coenen, Christian, Doris Waldburger, and Sandra Pfammatter. 2012. “Gute Führung steigert die Kundenorientierung.” IO Management Zeitschrift 2012 (6): 36–39.
Coenen, Christian, et al. “Gute Führung steigert die Kundenorientierung.” IO Management Zeitschrift, vol. 2012, no. 6, Nov. 2012, pp. 36–39.


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.