Publication type: | Contribution to magazine or newspaper |
Title: | Digitale Bildung zur Nachhaltigkeit |
Authors: | Jaisli, Isabel |
Published in: | LVT Lebensmittel Industrie |
Volume(Issue): | 2019 |
Issue: | 1-2 |
Issue Date: | 2019 |
Publisher / Ed. Institution: | Wiley |
ISSN: | 1619-8662 |
Language: | German |
Subjects: | Digitale Bildung; E-Learning |
Subject (DDC): | 371: Schools and their activities |
Abstract: | Die Forschungsgruppe Geography of Food entwickelte im Rahmen einer internationalen Summer School den Onlinekurs "Designing Sustainable Food Systems" als neues Bildungsangebot. E-learning hat enormes Potential und bietet vielfältige Möglichkeiten in der Lehre. Die Erfahrungen mit dem neuen Kurs zeigt jedoch, dass bei der Gestaltung und Umsetzung ganz neue Herausforderungen im Vergleich zum klassischen Unterricht bestehen. |
URI: | https://digitalcollection.zhaw.ch/handle/11475/16103 |
Fulltext version: | Published version |
License (according to publishing contract): | Licence according to publishing contract |
Departement: | Life Sciences and Facility Management |
Organisational Unit: | Institute of Natural Resource Sciences (IUNR) |
Published as part of the ZHAW project: | E-learning course on sustainable food systems |
Appears in collections: | Publikationen Life Sciences und Facility Management |
Files in This Item:
There are no files associated with this item.
Show full item record
Jaisli, I. (2019). Digitale Bildung zur Nachhaltigkeit. LVT Lebensmittel Industrie, 2019(1-2).
Jaisli, I. (2019) ‘Digitale Bildung zur Nachhaltigkeit’, LVT Lebensmittel Industrie, 2019(1-2).
I. Jaisli, “Digitale Bildung zur Nachhaltigkeit,” LVT Lebensmittel Industrie, vol. 2019, no. 1-2, 2019.
JAISLI, Isabel, 2019. Digitale Bildung zur Nachhaltigkeit. LVT Lebensmittel Industrie. 2019. Bd. 2019, Nr. 1-2
Jaisli, Isabel. 2019. “Digitale Bildung zur Nachhaltigkeit.” LVT Lebensmittel Industrie 2019 (1-2).
Jaisli, Isabel. “Digitale Bildung zur Nachhaltigkeit.” LVT Lebensmittel Industrie, vol. 2019, no. 1-2, 2019.
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.