Publication type: | Article in scientific journal |
Type of review: | Peer review (publication) |
Title: | Manipulation oder Informationsvermittlung? : zum Verhältnis von Produkt-PR und Journalismus |
Authors: | Szyszka, Peter |
DOI: | 10.5169/seals-790657 |
Published in: | Medienwissenschaft Schweiz |
Volume(Issue): | 2004 |
Issue: | 2 |
Page(s): | 72 |
Pages to: | 79 |
Issue Date: | 2004 |
Publisher / Ed. Institution: | Schweizerische Gesellschaft für Kommunikations- und Medienwissenschaft |
ISSN: | 1420-505X |
Language: | German |
Subjects: | Journalismus; Produkt-PR |
Subject (DDC): | 659: Advertising and public relations |
URI: | https://digitalcollection.zhaw.ch/handle/11475/14978 |
Fulltext version: | Published version |
License (according to publishing contract): | Licence according to publishing contract |
Departement: | Applied Linguistics |
Organisational Unit: | Institute of Applied Media Studies (IAM) |
Appears in collections: | Publikationen Angewandte Linguistik |
Files in This Item:
There are no files associated with this item.
Show full item record
Szyszka, P. (2004). Manipulation oder Informationsvermittlung? : zum Verhältnis von Produkt-PR und Journalismus. Medienwissenschaft Schweiz, 2004(2), 72–79. https://doi.org/10.5169/seals-790657
Szyszka, P. (2004) ‘Manipulation oder Informationsvermittlung? : zum Verhältnis von Produkt-PR und Journalismus’, Medienwissenschaft Schweiz, 2004(2), pp. 72–79. Available at: https://doi.org/10.5169/seals-790657.
P. Szyszka, “Manipulation oder Informationsvermittlung? : zum Verhältnis von Produkt-PR und Journalismus,” Medienwissenschaft Schweiz, vol. 2004, no. 2, pp. 72–79, 2004, doi: 10.5169/seals-790657.
SZYSZKA, Peter, 2004. Manipulation oder Informationsvermittlung? : zum Verhältnis von Produkt-PR und Journalismus. Medienwissenschaft Schweiz. 2004. Bd. 2004, Nr. 2, S. 72–79. DOI 10.5169/seals-790657
Szyszka, Peter. 2004. “Manipulation oder Informationsvermittlung? : zum Verhältnis von Produkt-PR und Journalismus.” Medienwissenschaft Schweiz 2004 (2): 72–79. https://doi.org/10.5169/seals-790657.
Szyszka, Peter. “Manipulation oder Informationsvermittlung? : zum Verhältnis von Produkt-PR und Journalismus.” Medienwissenschaft Schweiz, vol. 2004, no. 2, 2004, pp. 72–79, https://doi.org/10.5169/seals-790657.
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.