Publication type: Article in scientific journal
Type of review: Peer review (publication)
Title: Manipulation oder Informationsvermittlung? : zum Verhältnis von Produkt-PR und Journalismus
Authors: Szyszka, Peter
DOI: 10.5169/seals-790657
Published in: Medienwissenschaft Schweiz
Volume(Issue): 2004
Issue: 2
Page(s): 72
Pages to: 79
Issue Date: 2004
Publisher / Ed. Institution: Schweizerische Gesellschaft für Kommunikations- und Medienwissenschaft
ISSN: 1420-505X
Language: German
Subjects: Journalismus; Produkt-PR
Subject (DDC): 659: Advertising and public relations
URI: https://digitalcollection.zhaw.ch/handle/11475/14978
Fulltext version: Published version
License (according to publishing contract): Licence according to publishing contract
Departement: Applied Linguistics
Organisational Unit: Institute of Applied Media Studies (IAM)
Appears in collections:Publikationen Angewandte Linguistik

Files in This Item:
There are no files associated with this item.
Show full item record
Szyszka, P. (2004). Manipulation oder Informationsvermittlung? : zum Verhältnis von Produkt-PR und Journalismus. Medienwissenschaft Schweiz, 2004(2), 72–79. https://doi.org/10.5169/seals-790657
Szyszka, P. (2004) ‘Manipulation oder Informationsvermittlung? : zum Verhältnis von Produkt-PR und Journalismus’, Medienwissenschaft Schweiz, 2004(2), pp. 72–79. Available at: https://doi.org/10.5169/seals-790657.
P. Szyszka, “Manipulation oder Informationsvermittlung? : zum Verhältnis von Produkt-PR und Journalismus,” Medienwissenschaft Schweiz, vol. 2004, no. 2, pp. 72–79, 2004, doi: 10.5169/seals-790657.
SZYSZKA, Peter, 2004. Manipulation oder Informationsvermittlung? : zum Verhältnis von Produkt-PR und Journalismus. Medienwissenschaft Schweiz. 2004. Bd. 2004, Nr. 2, S. 72–79. DOI 10.5169/seals-790657
Szyszka, Peter. 2004. “Manipulation oder Informationsvermittlung? : zum Verhältnis von Produkt-PR und Journalismus.” Medienwissenschaft Schweiz 2004 (2): 72–79. https://doi.org/10.5169/seals-790657.
Szyszka, Peter. “Manipulation oder Informationsvermittlung? : zum Verhältnis von Produkt-PR und Journalismus.” Medienwissenschaft Schweiz, vol. 2004, no. 2, 2004, pp. 72–79, https://doi.org/10.5169/seals-790657.


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.