Please use this identifier to cite or link to this item: https://doi.org/10.21256/zhaw-979
Publication type: Working paper – expertise – study
Title: Effizienzanalyse Mehrmarken- vs. Einmarkenvertrieb
Authors: Krauskopf, Patrick
Müller, Christian
Leu, Thomas
DOI: 10.21256/zhaw-979
Issue Date: 2013
Publisher / Ed. Institution: ZHAW Zürcher Hochschule für Angewandte Wissenschaften
Publisher / Ed. Institution: Winterthur
Language: German
Subject (DDC): 337: International economics and commerce
Further description: Gutachten
URI: https://digitalcollection.zhaw.ch/handle/11475/979
Departement: School of Management and Law
Appears in collections:Wettbewerbsrecht

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Gutachten_ZWH_Effizienzanalyse.pdf418.77 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record
Krauskopf, P., Müller, C., & Leu, T. (2013). Effizienzanalyse Mehrmarken- vs. Einmarkenvertrieb. ZHAW Zürcher Hochschule für Angewandte Wissenschaften. https://doi.org/10.21256/zhaw-979
Krauskopf, P., Müller, C. and Leu, T. (2013) Effizienzanalyse Mehrmarken- vs. Einmarkenvertrieb. Winterthur: ZHAW Zürcher Hochschule für Angewandte Wissenschaften. Available at: https://doi.org/10.21256/zhaw-979.
P. Krauskopf, C. Müller, and T. Leu, “Effizienzanalyse Mehrmarken- vs. Einmarkenvertrieb,” ZHAW Zürcher Hochschule für Angewandte Wissenschaften, Winterthur, 2013. doi: 10.21256/zhaw-979.
KRAUSKOPF, Patrick, Christian MÜLLER und Thomas LEU, 2013. Effizienzanalyse Mehrmarken- vs. Einmarkenvertrieb. Winterthur: ZHAW Zürcher Hochschule für Angewandte Wissenschaften
Krauskopf, Patrick, Christian Müller, and Thomas Leu. 2013. “Effizienzanalyse Mehrmarken- vs. Einmarkenvertrieb.” Winterthur: ZHAW Zürcher Hochschule für Angewandte Wissenschaften. https://doi.org/10.21256/zhaw-979.
Krauskopf, Patrick, et al. Effizienzanalyse Mehrmarken- vs. Einmarkenvertrieb. ZHAW Zürcher Hochschule für Angewandte Wissenschaften, 2013, https://doi.org/10.21256/zhaw-979.


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.